جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ابرازنگرانی ایران ازتضییع حقوق مسلمانان درمیانمار

سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 545257
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به تداوم اقدامات غیر انسانی و خشونت آمیز علیه مسلمانان میانمار گفت: ایران نسبت به ادامه تضییع حقوق مسلمانان در میانمار قویاً ابراز نگرانی کرده و ناخرسندی خود را از این وضعیت اسفبار اعلام می‌کند.
ابرازنگرانی ایران ازتضییع حقوق مسلمانان درمیانمار
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به تداوم  اقدامات غیر انسانی و خشونت آمیز علیه مسلمانان در میانمار اظهار داشت: در چارچوب احترام به حقوق اولیه و کرامت انسانی به عنوان یک هنجار شناخته شده بین‌المللی، دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به ادامه تضییع حقوق مسلمانان در میانمار که منجر به کشته شدن و همچنین مهاجرت اجباری تعداد بسیاری از آنان شده است، قویاً ابراز نگرانی کرده و ناخرسندی خود را از ادامه این وضعیت اسفبار و  کشتار و آوارگی مسلمانان میانمار اعلام می‌دارد.
 
قاسمی در همین راستا از دولت میانمار خواست تا با تدبیر و بکار گیری سیاستی واقع گرایانه به منظور برقراری صلح و همزیستی مسالمت آمیز اقدام کرده و مانع از تداوم نقض حقوق مسلمانان و نهادینه شدن این شرایط غیر انسانی و  خشونت آمیز شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *