شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
معاون وزیر اطلاعات در قزوین:

تلاش دشمن برای نفوذ به کشور

وزارت اطلاعات اقدامات سنگینی برای خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن انجام داد
سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۵
کد مطلب: 545182
معاون وزارت اطلاعات با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ به کشور گفت: وزارت اطلاعات اقدامات سنگینی برای خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن انجام داد.
تلاش دشمن برای نفوذ به کشور
به گزارش جهان نيوز؛ معاون وزارت اطلاعات با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ به کشور گفت: وزارت اطلاعات اقدامات سنگینی برای خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن انجام داد.
 
وی در شورای اداری استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: یاد شهیدان باهنر و رجایی در هفته دولت را گرامی می‌داریم و این هفته فرصتی برای ارزیابی عملکرد دولت یازدهم است.

وی بیان کرد: در عرصه امنیت در سرویس‌های اطلاعاتی و اقدامات ضد امنیتی اقدامات بسیار ویژه‌ و سنگینی در کشور انجام شده چراکه دشمنان تنها ایران را هدف گرفته‌اند. اکثر سرویس‌های اطلاعاتی بزرگ دنیا مشخصا و یا نیابتا در قالب مدیریت ادراک با هدف جمع‌آوری اطلاعات و اثرگذاری بر نظام فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در کشور ادامه داد: بیگانگان و سرویس‌های اطلاعاتی تلاش زیادی برای نفوذ و حضور در ایران داشتند و خوشبختانه وزارت اطلاعات اقدامات سنگینی در زمینه خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن انجام داد. برقراری امنیت بدون امنیتی کردن فضا امری حائز اهمیت بوده که مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بر این مهم تاکید دارند.

معاون وزیر اطلاعات گفت: امروز اقدامات ضدامنیتی و همچنین اقدامات وسیع گروه‌های تکفیری با آرم داعش مواجه هستیم که هجمه به داخل ایران مهم‌ترین هدف داعش است. بیش از 100 تیم عملیاتی مورد مقابله قرار گرفتند و مقابله با دشمنان همچنان ادامه دارد.

شغیعی بیان کرد: براساس نظرسنجی صورت گرفته در زمینه امنیت ملی 88 درصد پاسخگویان به صورت مطلق و نسبی از امنیت احساس مثبتی دارند، 90 درصد از وضعیت امنیت کشور احساس رضایت، 90 درصد از امنیت مرزها رضایت و 91 درصد از افزایش قدرت دفاعی کشور حمایت می‌کنند.
معاون وزارت اطلاعات تصریح کرد: جریان بیگانه و ضد انقلاب به دنبال روایت غلط از انقلاب اسلامی و نظام هستند و در این راستا اسناد ساواک بدون تفسیرترین سند است. امروز وارد جنگ گفتمان‌ها، وایت‌ها و اراده‌ها هستیم که در این عرصه باید تلاش مضاعف صورت گیرد.

*دشمنان در پی احیای فرقه بهائیت هستند
مدیرکل اطلاعات استان قزوین نیز گفت: دشمنان امروز در پی احیای فرقه بهائیت هستند که نشر کتب و اسناد با این هدف مقابله می‌کند.
وی اظهار داشت: اسناد تاریخی سازمان ساواک در اختیار اداره اطلاعات قرار داشته و برنامه‌ریزی صورت گرفته تا با توجه به نیاز جامعه، اصحاب رسانه، محققان و مورخان در قالب مجموعه‌ای از کتاب‌ها منتشر شود.

وی بیان کرد: در استان قزوین تاکنون 5 جلد از اسناد ساواک و فعالیت انقلابیون منتشر شده که کتاب 60 مین جلد از کتاب یاران امام متعلق به آیت‌الله باریک‌بین بوده که حاوی فعالیت‌های پیش از انقلاب ایشان، تدریس در حوزه علمیه‌، دستگیری و تبعید به سردشت و فعالیت‌های پس از انقلاب است.

مدیرکل اطلاعات استان قزوین ادامه داد: سری پنجم از کتاب مساجد پایگاه‌های انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک نیز متعلق به استان قزوین بوده که با همت مسئولان منتشر شده است.

وی گفت: مساجد نقش ویژه‌ای در ساماندهی و برنامه‌ریزی امور مختلف دارند که در زمان انقلاب و هم‌اکنون با هدف مقابله با افکار ضددینی و فرهنگ غرب فعالیت می‌کنند. اسناد در مورد 50 مسجد جمع‌آوری و در کتاب مساجد پایگاه‌های انقلاب اسلامی منتشر شده است.

مدیرکل اطلاعات استان قزوین گفت: در جامعه کنونی دشمنان به صورت سازمان یافته برای احیای افکار رضاخان و فرقه بهائیت تلاش می‌کنند که نشر اسناد و کتب از دستیابی به اهداف شوم جلوگیری می‌کند.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *