جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سالک در نطق میان دستور:

سران فتنه حسب ظاهر در حصر هستند

خبر داریم در آزادی کامل به سر می‌برند
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 545023
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سران فتنه حسب ظاهر در حصر هستند و ما خبر داریم که در آزادی کامل به سر می‌برند و به کسانی که به دنبال رفع حصر هستند، توصیه می‌کنم که اگر سران فتنه محاکمه شوند، شرایط دیگری رقم خواهد خورد.
سران فتنه حسب ظاهر در حصر هستند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (6 شهریور 96) گفت: پیروزی نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی بستگی به قبول حاکمیت خداوند بزرگ و رسولش و ائمه اطهار (ص) و ولایت دارد. 

وی افزود: رمز موفقیت ملت‌های اسلامی آن است که در تمام شرایط با رهبری باشیم. نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب‌تر. آن هم در شرایطی که دور تا دور ما جنگ و خونریزی است و باید علیرغم همه مصائب و سختی‌ها و برون رفت از شرایط کنونی کشور از قبیل رکود اقتصادی و 19 بحران پیش رو.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: تمسک به رمز موفقیت که همان تبعیت و اطاعت با روحیه و اندیشه و عمل انقلابی ماندند با قدرت انقلابی‌گری را با وحدت کلمه و افزایش ایمان روزافزون حول محور حاکمیت دینی یعنی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی دنبال کنیم.

سالک بااشاره به فرا رسیدن سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت شهید رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: از دادگاه انقلاب اسلامی می‌خواهم پرونده 8 شهریور را که هنوز مختومه نیست، در دفاع از حقوق شهدا و ملت ایران مجددا بررسی کنند.

وی با گرامیداشت هفته دولت افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند روحیات شهید رجایی و باهنر باید سرلوحه مسئولان و دولتمردان باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: توقع و مطالبه ما رعایت دقیق و اجرایی کردن روحیه انقلابی مومن و صادق در تمام عرصه‌های مدیریتی است. یعنی نیروهای انقلابی منتقد، مومن و صادق را در مدیریت‌ها در تمام عرصه‌ها و رده‌ها حذف نکنید.

سالک خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در بکارگیری عناصر فتنه و فتنه‌گر که جزو خطوط قرمز ماست پرهیز کند. اگرچه بعضی از تریبون‌ها و از جمله تریبون مجلس اعلام کردند فتنه تمام شده است و دیگر سخن از فتنه نگویید. عده‌ای به دنبال حذف حصر سران فتنه هستند.

وی افزود: فتنه‌گران اعتبارات جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی ضربه وارد کردند و آتش سوزی راه انداختند. خیانت کردند، جنایت کردند، مسجد آتش زدند و باید دانست فتنه بزرگتری در پیش رو داریم و باید مراقبت کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس اظهار داشت: سران فتنه حسب ظاهر در حصر هستند در حالی که خبر داریم در آسایش و رفاه به سر می‌برند. 

سالک خاطرنشان کرد: به کسانی که به دنبال رفع حصر سران فتنه هستند، توصیه می‌کنم که دست بکشند چون به نفع سران فتنه است که اگر محاکمه شوند شرایط دیگر رقم می‌خورد.

وی در پایان با اشاره به تک رقمی شدن نرخ تورم گفت: آقای رئیس‌جمهور تک رقمی شدن نرخ تورم به چه قیمت انجام شد.این کاهش تورم بیکاری را به دنبال داشته و قدرت خرید مردم را کاهش داده است. خوب است سری به زندگی مردم در مناطق محروم کشور بزنید وعده گفتمان درمانی فایده‌ای ندارد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *