پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۹

اصلاح طلبان دربدر بدنبال یافتن خائنین لیست امید

دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 544999
من همان زمانی که تنها ۱۰۳ نفر به آقای عارف رای دادند، گفتم باید اسامی را شفاف به مردم اعلام کنیم تا حساب کسانی که خیانت کرده‌اند، و آنهایی که به تعهداتشان وفادار بوده‌اند، نزد مردم روشن شود.
اصلاح طلبان دربدر بدنبال یافتن خائنین لیست امید
به گزارش جهان نيوز به نقل از فردا نیوز، پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون زنان مجلس به تازگی طی اظهاراتی که سایت فام‌نیوز آنرا منتشر کرد با بیان اینکه لازم است بین فراکسیون امید و لیست امید تفکیک اساسی قائل شویم و خیلی از ورودی های لیست امید، پس از انتخابات، عضو فراکسیون‌های دیگر شدند، گفته است: «فراکسیون امید را به طور خالص، در ۱۰۳ رای به ریاست آقای دکتر عارف در آغاز کار مجلس می توانید، ببینید و در رای اعتماد هم، با در نظر داشتن این عدد، می‌بینید که با وجود جوّ منفی به راه افتاده علیه آقای بی طرف، ایشان ۳۰ رای بیشتر از دکتر عارف در صحن آورد و رای مخالف آقای آذری جهرمی هم ۱۲۰ رای یعنی ۱۷ رای بیشتر از آن رای پایه فراکسیون امید بود.»
 
او همچنین با بیان اینکه ما می‌دانیم که در بین همان اعضای واقعی فراکسیون هم، برخی افراد فراکسیونی عمل نکردند، می‌افزاید: من معتقدم تنها چیزی که باید به طور جدی از سوی فراکسیون امید پیگیری و برای مردم شفاف سازی شود، ماهیت و هویت اینگونه افراد است که در همه جا خود را با شناسنامه اصلاح طلبی و فراکسیون امید معرفی می‌کنند و در هنگام عمل، بر خلاف تصمیم فراکسیون اقدام می‌کنند.
 
سلحشوری تاکید کرده است: اگر می‌خواهیم به مردم پاسخگو باشیم، ابتدا باید به آنها بگوییم که چه کسانی به اسم لیست امید رای گرفتند و به فراکسیون امید نیامدند و بعد بگوییم چه کسانی به فراکسیون امید آمدند ولی برخلاف تصمیم فراکسیون عمل کردند و مثلا وقتی تصمیم فراکسیون، مخالفت با یک وزیر بود، به نفع او فعالیت کردند.
 
این نماینده اصلاح‌طلب می‌افزاید: من همان زمانی که تنها ۱۰۳ نفر به آقای عارف رای دادند، گفتم باید اسامی را شفاف به مردم اعلام کنیم تا حساب کسانی که خیانت کرده‌اند، و آنهایی که به تعهداتشان وفادار بوده‌اند، نزد مردم روشن شود. البته آن روز این حرف من در فراکسیون با مخالفت مواجه شد و برخی از همکاران نیز از من دلخور شدند، اما امروز می‌بینیم که بسیاری از اعضای فراکسیون این خواسته را دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب، خیانتکار است. نشان به نشان روحیه قبیله گرایی و تعصبات جاهلیتی شون
Iran, Islamic Republic of
آیا این کافی نیست؟!
Iran, Islamic Republic of
بنویسید فراکسیون امید، بخوانید دیکتاتوری امید!
Iran, Islamic Republic of
خدایا شر این جماعت دیوانه را از سر ملت کم کن
Iran, Islamic Republic of
واقعا این شعر عارفانه برازنده اعضای لیست امیده
که عارفی در حالت خلسه و به دور از زور و ظهور منویات دیگران می فرماید

این نه منم نه من منم (شونصد بار)
Iran, Islamic Republic of
این دیگه چی میگه ؟ از کجا پیداش شد ؟ لنگه دختر صفدر میمونه .
Iran, Islamic Republic of
یک نفر دیشب از اصلاح طلبان نماز شب خوانده
آیا این برای مورد وثوق بودن همه لیست امید کافی نیست
عایا؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
بازار نذر و دعا برای رای اوری اصلاح طلبان دیگر جواب نمی دهد
Iran, Islamic Republic of
در میان اینها خیانت نیز امری مذموم است ،واین از اثرات تفکر ات شاذ و به ضرر آشکار به امیدیون و به نفع اعتدالیون است
البته در باره خیانت و مصادیق آن تفاوت وجود دارد اگر از فتنه گران هم بپرسید می گویند قانونی بوده . اما در باره امیدیون شما چیزی ندیدم یعنی چه؟ / .و اما مصداق خیانت برای خلیلی از ایرانیان و شیعیان ولایتمداری است و فکر می کنم که تکلیف ما را هم در اینجا مشخص کرده است. مجید مجد