جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱۸

وقتی بازیگری مانع ازدواج است

جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب: 544190
بهناز جعفری گفت: من ازدواج نکردم چون اگر بخواهم زندگی مشترک داشته باشم باید بازیگری را بگذارم کنار و هرگز این کار را نخواهم کرد بنابرین هیچ وقت ازدواج نمیکنم.
وقتی بازیگری مانع ازدواج است
به گزارش جهان نيوز، بهناز جعفری با حضور در برنامه من و شما به تهیه کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور که روزهای جمعه از شبکه شما پخش می شود، از آن اتفاق جنجالی در نشست خبری زیر پای مادر و زندگی شخصی و اینستاگرام و .... گفت.

وی در ابتدا عنوان کرد: بعد از ماجراهایی که در آن نشست خبری پیش آمد من قرار بود سفر بروم و به هرحال خارج از کشور هم که بودم فضای مجازی و تمام حاشیه های این داستان را پیگیری میکردم مدام میخواستم چیزی بنویسم و توضیحی بدهم اما نشد و حتی آن سفر هم به من نچسبید. بالاخره در تقویم دنبال مناسبتی گشتم و روز خبرنگار بهترین فرصت بود چون من برای شهرت و هایلات شدن که آن حرف را نزدم و از اتفاقات بعدش ناراحت بودم اما میخواستم با آرامش این ماجرا حل شود. به هرحال یک سال برای آن سریال زحمت کشیده شده بود و من از آقای نعمت الله خیلی شرمنده شدم که نتیجه زحمت هایشان با آن اتفاق تحت تأثیر قرار گرفت. 

وی در پاسخ به این سوْال آرش ظلی پور درباره حمایت خاص رامبد جوان گفت: به هرحال این همکاران من حمایت کردند که برای من عزیز و مغتنم بود شاید من بودم هم همین کار را میکردم .

جعفری درباره فعالیت گزیده و مختصرش در فضای مجازی گفت: من تازه به اینستاگرام پیوستم و خیلی فعالیت خاصی ندارم و شاید این را از صفحات همکارانی یاد گرفتم که تحسینشان کردم. بیشتر سعی کردم به وسیله اینستا حامی حیوانات باشم، از کمپین ها بگویم یا پست های موقت دیگر چون دوست ندارم به خودشیفتگی نزدیک بشوم و مثل عده ای هرجا میروم از خودم عکس بگذارم ، من زبل خان که نیستم! 

 این بازیگر در پایان این گفتگو برای اولین درباره زندگی خصوصی اش گفت: من ازدواج نکردم چون اگر بخواهم زندگی مشترک داشته باشم باید بازیگری را بگذارم کنار و هرگز این کار را نخواهم کرد بنابرین هیچ وقت ازدواج نمی کنم!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خوب ازدواج نکن!
Iran, Islamic Republic of
راهنمایی درست اینست که خب بازیگری را کنار بذار!
هیچ جای قرآن و احادیث حضرت رسول الله و اهل بیت پاک ایشان، توصیه به بازیگری یا کنار گذاشتن ازدواج به خاطر شغل نشده. شما ببینید در صدر اسلام که رسول خدا، و اهل بیت عصمت و طهارت، حضور داشتند، جهادگران و سربازان، ازدواج میکردند و ممکن بود فردای ازدواج، بروند جنگ و شهید شوند. اگر اینکار بد بود، حضرات معصومین، میگفتند کار خوبی نیست!
مهم، کیفیت است نه کمیت.
خوب ازدواج نکن!
علی
Iran, Islamic Republic of
اونهائی که بازیگر نیستند بدلیل وضعیت مملکت و اقتصاد نا به سامان نمی توانند ازدواج کنند ایشان که دیگر فرصت ندارد
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علی آقا.
شما تحت تأثیر تبلیغات دشمن، ازدواج را وابسته کامل به اقتصاد میدانید. در حالیکه، اینطور نیست. بهتر است کلام خدا را، به همه یادآور شوم در توصیه به ازدواج و نترسیدن از فقر، و نیز توصیه به ازدواج دختران با پسران با تقوا و با اخلاق. حرفی هم از وضع اقتصادی، به میان نیامده.
همانطور که میدانید، ازدواج، مثل هوایی است که تنفس میکنیم. چیزی که به آن نیاز داریم، قابل عقب انداختن نبست، مگر با ضرر فراوان. نمیشود گفت فلانی فقیر است، پس تنفس نکند، غذا نخورد. نه! او هم مثل بقیه، نیازهایی دارد. لذا، چاره اقتصاد ضعیف، نفس نکشیدن و ازدواج نکردن نیست. ما عقل داریم. استفاده کنیم. عقل میگوید ازدواج، مساوی با شروع زندگی مستقل در خانه جداست؟! عقل این را نمیگوید. مردم ازدواج درست کنند، یعنی با فرد همراه متعهد. بعد، زندگی را تحت حمایت پدر و مادرها شروع کند و در خانه شان. اگر هم نشد، همان طور دور باشند، حداقل متعهد و دلگرمند که یاری را دارند. هر وقت که فرصت استقلال بیشتر فراهم شد، بیشتر مستقل شوند.
لذا، هیچ بهانه ای پذیرفته نیست. مردم، خودشان نمیخواهند با شرایط، خود را وفق دهند. البته دو طرف باید نگاه ساده زیستی داشته باشند و باید زیاد گشت.
حتما میدانید بر اساس تاریخ، موجوداتی که نتوانستند خود را با شرایط سخت، تطبیق دهند، منقرض شدند! ان شاء الله، تا قبل از انقراض، مجردها فکری دگر کنند.
یا حق
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها در وضعیت نابسامان ازدواج کردند و مشترکا با مشکلات مبارزه کردند

مسئولان سزاوار ملامتند
اما مشکل بهانه درستی برای ازدواج نکردن نیست
زندگی محل ستیز با مشکلات است
Iran, Islamic Republic of
واقعا چه موضوع مهمی!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بله ، دقیقا . از این به بعد زندگی من تحت تاثیر این خبر عوض خواهد شد. ای کاش هرگز این خبر را نخوانده بودم.
چرا ؟
Iran, Islamic Republic of
اصل ازدواج كه موضوع مهمي هست ولي اينكه يه بازيگر كه متاسفانه براي يه مشته جوون الگو ميشه و تراز سبك زندگي ، مياد تو يه برنامه و مستقيما ميگه من بخاطر بازيگري ازدواج نميكنم اين جاي تامل و افسوس داره
اين همه الگو براي ازدواج آسون بين همين دانشجوها هست كه اگه بخوان مستندي براش بسازن هزاران سوژه وجود داره
اما كو گوش شنوا و پاي پرهمت
Iran, Islamic Republic of
رسما داره توضیح میده چه جوری نقش میگیره!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دلتون برای بازیگر جماعت نسوزه بازیگران زن تا لحظه مرگ فرصت ازدواج دادن چون انقدر پسران و مردانی که عقلشون تو چشمشونه زیاده که برای حضرات بعد از طلاق هم فرصت ازدواج با افرادی سرتر از خودشون هست نمونه اش شوهران دوم آزیتا حاجیان و فریبا نادری و بهاره رهنما البته این مساله در مورد بازیگران مرد هم صدق میکنه برای اونا هم فرصت ازدواج تا لحظه مرگ هست چون دختران و زنانی هم که عقلشون تو چشمشونه زیاده ولی انصافا بازیگران زن زرنگترن صیدهای بهتری دارن
kiani
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن از زبان ما می گویی... واقعا بازیگرا 70 سالشون هم بشه باز هم خواستگار دارند چه مد چه زن
دوست خوبم خیلی خندیدم اما یک سئوال دارم آیا خودت با یکی از این هفتاد ساله ها حاضری ازدواج کنی!! . مجید مجد (دانشجوی دکترای برکلی کالیفرنیا)
دانشجو دکترا :
چه پوزم میده
آقای محترم .خوب واقعیت را می گم از طرف دیگه می گم تا مشخص بشه بی اطلاع از شرایبط نظر نمی دم وگرنه شما همه عزیزید و اگاه.مجید مجد
Romania
جناب مجد محترم نخیر بنده ننوشتم با ۷۰ ساله ازدواج میکنم نوشتم بازیگر جماعت تا لحظه مرگ فرصت ازدواج دارن چون انقدر دختران و پسران و زنان و مردانی که عقلشون تو چشمشونه زیاده که برای اینا هم فرصت ازدواج هست من خدا رو شکر عقلم تو چشمم نیست که بخوام با بازیگرا ازدواج کنم حالا چه جوونش چه پیرش
بنده این مطلب شما را توهین می دانم به قشر هنرمندان . کسانی که مشکل چشمی دارند بروند دکتر چشم پزشک . بنظر بنده شما هم که اینگونه نیستید ولی باید بدانید در یک ادعا باید مدعی اول خود را به اثبات برساند و بعد برای دیگران نسخه بپیچد.م.فق باشید.
Romania
البته اصلاح میکنم فریبا نادری طلاق نگرفت متولد ۶۳ بود با مسعود رسام که متولد ۳۶ بود و ۲۷ سال از خودش بزرگتر بودو یه بچه هم از ازدواج قبلیش داشت ازدواج کرد چند سال بعد از فوت مسعود رسام با مردی جوانتر پولدارتر و سرتر از مسعود رسام همین امسال ازدواج کرد کلا دلتون برای بازیگر جماعت نسوزه
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما جای پخش این گونه صحبتهاست ؟

وقتی برخی از مجریها با سن بالا ازدواج نمی کنند ...

آیا این رسانه می تواند جامعه را به سمت ازدواج سوق دهد ؟
Iran, Islamic Republic of
آره صدا و سیما و مجریان و بازیگرانی هم داره که تند تند ازدواج میکنن مثل رامبد جوان و بهاره رهنما. خوب شما اینا رو الگو قرار بده و به سمت ازدواج حرکت کن
amir
Iran, Islamic Republic of
به میخ کوبیدی و نعل هر دو!
رامبد جوان و بهاره رهنما، تند تند ازدواج نمیکنند، بلکه تند تند طلاق میگیرند!
منتها یکی از ملزومات بعدی طلاق هم، ازدواج مجدد است!
بنابراین قسمت طلاق در زندگی آنها خیلی پررنگتر از قسمت ازدواجه، بهمین دلیل هم برای بی اثرکردن اون قسمت، به رنگ و لعاب بیشتر در این قسمت میپردازند!
یا علی