کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات:

قالیباف نگرانی‌های ما درحوزه شهری رابرطرف کرد

3 شهريور 1396 ساعت 19:35

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات با اشاره به توفیقات قالیباف در حوزه‌های مختلف گفت: حضور قالیباف در نیروی انتظامی که در آن زمان از دست رفته حساب می‌شد اعتبار ویژه‌ای به آن مجموعه داد و بعدها نیز نگرانی‌های ما را در حوزه مدیریت شهری برطرف کرد.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود دعایی در آیین تجلیل از خدمات فرهنگی و هنری محمدباقر قالیباف که عصر امروز در تالار ایوان شمس به همت خانه هنرمندان برگزار شد، خطاب به قالیباف اظهار کرد: شما حق بزرگی به کشور و انقلاب دارید و هرجا حضور داشتید منشأ تحول بوده‌اید.
وی تصریح کرد: حضور در نیروی هوایی سپاه و اقدامات گسترده در آن مجموعه یکی از افتخارات آقای قالیباف محسوب می‌شود.
مدیرمسئول روزنامه اطلاعات گفت: آقای قالیباف با حضور در نیروی انتظامی که در آن زمان از دست ما رفته بود، اعتبار ویژه‌ای به آن داد و نیروی انتظامی را به قدرت رساند. 
وی ادامه داد: در مقطعی که همه نگران تهران بودند حضور آقای قالیباف همه این دغدغه‌ها را برطرف کرد و نشان داد که خیلی بهتر و موفق‌تر امیدها را می‌توان شکوفا کرد. 
حجت‌الاسلام دعایی افزود: شهردار تهران در تمامی برنامه‌های خود احترام خاصی را به اساتید و هنرمندان داشت و جلسات خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کرد که زمان جلسات صبح‌های زود و قبل از طلوع آفتاب بود.
وی ادامه داد: آقای قالیباف علاوه بر ویژگی‌هایشان در حوزه کاری به مبانی و عالم به مسائل دینی بودند و از بزرگانی هستندکه خدمات ارزشمندی را به جامعه داشته اند.
حجت‌الاسلام دعایی گفت: آقای قالیباف زمانی که بسیاری از افراد از صحنه خارج می‌شدند را مورد حمایت و پناه خود قرار می‌داد که می‌توان به مرحوم دکتر حبیبی اشاره کرد که آن زمان مورد عنایت آقای قالیباف قرار گرفتند.
مدیرمسئول روزنامه اطلاعات  ادامه داد: در زمان حضور قالیباف در شهرداری تهران خانه‌های بسیاری از شخصیت‌های ارجمند من‌جمله شهید بهشتی، مطهری و مرحوم جلال آل احمد به موزه تبدیل شد و در کل حضور قالیباف در شهرداری اثرگذار بوده است.
دعایی گفت: هیچ یک از مطالب ارائه شده از سوی هنرمندان، اساتید در خصوص آقای قالیباف مبالغه نیست و تمامی این‌ها ثبت شده و در تاریخ خواهد ماند و مردم ما حق‌شناس هستند.
وی در پایان خطاب به قالیباف گفت: شما هرجا که باشید منشأ اثرات هستید چرا که از بزرگان هستید و خداوند کمک‌تان خواهد کرد.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 544169

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/544169/قالیباف-نگرانی-های-درحوزه-شهری-رابرطرف

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com