پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

گلابی یا موگرینی، واقعیت داستان چیست؟

پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 543917
نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی ضمن تکذیب اظهارات منتسب به خود درباره طرح تحدید فعالیت عکاسان در مجلس، درباره حواشی ایجاد شده پیرامون عکس‌های منتشر شده اخیر از صحن علنی یادداشتی منتشر کرد.
گلابی یا موگرینی، واقعیت داستان چیست؟
به گزارش جها نیوز، غلامعلی جعفرآبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ایران درباره حواشی ایجاد شده پیرامون عکس‌های منتشر شده اخیر از مجلس یادداشتی منتشر کرد.

متن این یادداشت اینستاگرامی نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی به شرح ذیل است:

این روزها عکس های خروجی از مجلس صرفا جنبه منفی بافی پیدا کرده و بعضی از عکاس ها صرفا بدنبال گرفتن سوژه هستند شاید گفته شود کار عکاس همین است ! اما مجلس هیچ نکته مثبتی ندارد ؟ و واقعا تخریب چهره مجلس به نفع کیست؟

من اعتقاد دارم مجلس شورای اسلامی می بایست اطاق شیشه ای باشد و همه ملت بر آن نظارت داشته باشند و حضور خبرنگاران و عکاسان هم الزامی و مورد غنیمت است اما با توجه به اتفاقات اخیر صحبت هایی در داخل صحن بین چند تن از نمایندگان مطرح شد و پس از طرح گزینه های مختلف مقرر شد درخواست گردد نشستی بین هیئت رئیسه و خبرنگاران برگزار و هماهنگی بیشتری برقرار شود هم مشکلات و سختی های کار نمایندگی بیشتر تبیین شود و هم خبرنگاران بتوانند به رسالت خودشان که همانا اطلاع رسانی است بهتر بپردازند صرف میوه و غذا در داخل صحن فارغ از اینکه خارج از عرف و قواعد عمومی صحن است به بهداشت عمومی و سلامت نمایندگان لطمه و آسیب وارد می کند کسی دفاع از اینگونه اقدامات نمی کند و چه بهتر بود ان سلفی و عکس یادگاری با خانم موگرینی گرفته نمی شد ولی پرداختن بیش از حد به این موضوعات قطعا دیگر دلسوزی و ارشاد و امر به معروف نیست !! هیچکس هم قائل به محدود کردن یا کم کردن خبرنگاران نیست ! و هیچگونه طرح و درخواستی هم صورت نپذیرفته و نخواهد پذیرفت ولی هماهنگی و رعایت شئونات از سوی همگان اعم از نمایندگان مجلس و عکاسان و خبرنگاران و بقول امروزی ها رعایت پروتکل های منعقده الزامی است !

بنابراین تمامی اظهارات به نقل از بنده خارج از این مکتوبه  کذب محض است و تکذیب می شود و صرفا در مذاکره با یکی دو تن از دوستان خبرنگار و نقد و بررسی اتفاقات این ایام و مشورت در مورد تصمیم متخذه داخلی بین چند نماینده متاسفانه مورد بی اخلاقی یکی از شنونده ها قرار گرفت و با شاخ و برگ دادن به ان سعی نموز خبر ساز روز شود! که اینگونه هم شد و اتفاقا تایید مصداق سوژه منفی بر علیه مجلس است ! که ان شاالله با این یادداشت ابعاد قضیه روشن شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب اقای مهندس جعفرزاده جانباز عزیز : حق بدهید عده ای که بصورت (فله ای) تحت عنوان (لیست به اصطلاح امید) به مجلس رفته اند افراد نوکیسه ودنبال بدست اوردن شهرت و پول بوده و هستند . اینها با انداختن عکسهای کذایی ابروی ملت رو بردند . ننگ بر انها .