جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۵
اختصاصی جهان نیوز//

اتمام حجت روحانی با وزرا/ حق ندارید از اصلاح طلبان تند و پرونده دار در فتنه استفاده کنید

چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 543653
حسن روحانی مخصوصا تاکیدشان بر عدم بکارگیری افرادی بوده که در فتنه 88 پرونده داشته اند و همچنین این دستورالعمل به استانداران نیز گفته شده و برآن تاکید شده است.
اتمام حجت روحانی با وزرا/ حق ندارید از اصلاح طلبان تند و پرونده دار در فتنه استفاده کنید
گروه سیاسی جهان نيوز: شنیده های خبرنگار جهان نيوز نشان می دهد که آقای روحانی با وزرایی که جلسه گذاشته اتمام حجت کرده است که به هیچ وجه حق ندارند از اصلاح طلبان تند و مشهور تابلودار اصلاح طلب به کار گیری کنند.

لازم به ذکر است که حسن روحانی مخصوصا تاکیدشان بر عدم بکارگیری افرادی بوده که در فتنه 88 پرونده داشته اند و همچنین این دستورالعمل به استانداران نیز  گفته شده و برآن تاکید شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Australia
باسلام
آقای روحانی ؟ آقای حجت الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی چه کسی
بود ؟
چه خوش گفته خانم پروین اعتصامی
میزنی خودپشت پا براستی راستی ازدیگران می خواستی
Iran, Islamic Republic of
هه ،پس اینها که برخی در مجلس و شورا وشهرداریها و درهیات وزیران جزو یاران شما هستند حتما دم خروس هستند
Iran, Islamic Republic of
روحانی همیشه از افعال معکوس استفاده میکند
Iran, Islamic Republic of
چه اصلاح طلب چه معتدل چه اصولگرا، اصولا باید اشخاصی روی کار بیایند که برای مردم و مطالبات مردم و کشور کار کنند نه سلیقه شخصی فردی!ضمنا سال به سال دریغ از پارسال وضعیت معیشت مردم روز به روز بدتر میشه مرتب میگن چاه نفت در فلان جا پیدا شد اما چرا با فروش نفت وضعیت مردم و کشور درست نمیشه؟ چرا اجاتره خانه ها این همه امسال گرانتر از گران شد چرا کسی اهمیت نمیده؟ چرا ارزاق عمومی روز به روز گرانتر میشود؟هرکس میاید باید احساس مسئولیت و وجدان کاری داشته باشد و همه چیز را برای همه مردم بخواهد نه قشر خاصی بهره مند بشوند و بقیه مردم با بدبختی و گرانی دست و پنجه نرم کنند!
Iran, Islamic Republic of
آقای روحانی در دو دوره به شما رای دادم 4 سال گذشته که وضعبت مردم بدتر شد گرانی بیش از حد همه چیز ، معهیشت حداقل بگیرها که واقعا فراموش شده اند آیا شما و وزرایتان با حقوق 1 میلیون تومانی با اجاره خانه و گرانی ارزاق و... میتوانید یک زندگی را بچرخانید؟ البته خطابم به همه مسئولین است اما از شما بعنوان ریاست جمهورم توقع بیشتری داشتم که به قشر ضعیف جامعه برسید اما راستش ناامید شدم.