چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۳

چه کسانی نگذاشتند وضعیت کروبی بهتر شود؟!

چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۵۱
کد مطلب: 543561
سخنان روز یکشنبه سخنگوی قوه قضاییه حاوی خطوط راهنمای مهمی درباره مسئله حصر است. واقعیت این است که در دو ماه گذشته، اقدام هایی برای سبک شدن محدودیت های مهدی کروبی آغاز شده بود.
چه کسانی نگذاشتند وضعیت کروبی بهتر شود؟!
گروه سیاسی جهان نيوز، مهدی محمدی: سخنان روز یکشنبه سخنگوی قوه قضاییه حاوی خطوط راهنمای مهمی درباره مسئله حصر است. واقعیت این است که در دو ماه گذشته، اقدام هایی برای سبک شدن محدودیت های مهدی کروبی آغاز شده بود. این اقدامات هم، از قضا هیچ ارتباطی به کسانی نداشت که در ظاهر خود را سینه چاک رفع حصر نشان می دهند.
 
تسهیل ضابطه مند شرایط، در حال انجام بود تا اینکه جمعی از اصلاح طلبان به سرکردگی افرادی چون مصطفی تاج زاده، کرباسچی و عبدالله نوری از قضیه مطلع شدند.

این افراد همان کسانی هستند که عمیقا معتقدند حصر باید بماند تا بتوان نانش را خورد، و "رفع حصر ضمن اعتراف به خطاهای گذشته"، بویژه برای تندروهای اصلاح طلب، خیلی چیز خطرناکی است، چرا که یکی از مهم ترین بیزینس های آنها را تعطیل می کند. داستان های یک هفته گذشته تماما محصول تلاش نظام مند این جریان برای جلوگیری از کاهش محدودیت های کروبی و اخلال در روندی است که از آن آگاه شده بودند.

بی گمان، اگر موضوع را رها می کردند، وضع کروبی امروز بسیار بهتر از چیزی بود که الان هست.  مسئول مستقیم وضعیت فعلی کاسبان حصر هستند، مثل خیلی موارد دیگر که برخی کارها در روال طبیعی خود در حال جلو رفتن بود اما با ورود این جریانات به نام حقوق بشر یا چیزهای دیگر از این قبیل- همه چیز به هم گره خورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینها که اسم بردید از جنازه خاتمی و کروبی بیشتر سود میکنند
Iran, Islamic Republic of
من آخرش از اعتراض كروبي سردرنياوردم كه ايشان ديگه ازچه چيزي ناراحتندو منظورش چيه ؟آياگمان ميكنه كه راي آورده و نظام رايش را به حساب نياورده اگراينطوريه كه همه مي دانن راي ش در همين زير 500هزاربوده يا اگربه روند انتخابات اعتراض داره ؟اگر به روند انتخابات اعتراض داره چرا درهمان هنگام وپيش ازاينكه راي گيري به پايان برسه به عنوان اعتراض كنارنكشيد و تاپايان رقابتها باقي ماند مگر ميشه 3نفرپيروز انتخابات بشن ؟رقابتها بيشتر بين احمدي نژاد بود با موزوي ايشان دراين بين
چه نقشي داشتند را سردرنمي آورم نكنه مانند انتخابات سال 84 كه گفته بود پيش از اينكه بخوابم راي با من بود رفتم خوابيدم صبح كه ازخواب بلندشدم ديدم راي نياوردم !!! سال 88هم خواب ديده كه راي آورده بيداركه شد ديده احمدي نژادآورده!!!
مگر اين آقا با همين سازوكار جمهوري اسلامي چندين بار نماينده مجلس نشده اگر تقلبي صورت گرفته پس زمانيكه نماينده شده هم با تقلب بوده مگر قراره هركس براي نمايندگي يا رياست جمهوري كانديداشد راي بياره وپيروز بشه تا انتخابات درست باشه ؟!! آيا اين خودخواهي و هوي نفس ووسوسه شيطاني نيست؟!!! اين آقا كه درلباس پيغمبره رفتاروكردارش بايد الگوي ديگران باشه نه اينكه اين بچه بازيها را ازخودش دربياره پس واي به حال ديگران !!!ماكه هرچه سنمان قدميده و به يادداريم بيشتر بچه ها توي اينگونه موارد جر زني ميكنند و دعوا به پا ميكنندنه آدمهاي بزرگ زيرا آدمهاي بزرگ كارهاي بچه گانه نمي كنندو ازكارهاي بچه گانه شرم دارند!!!
Canada
الحق و الانصاف اگر نبود مروت و مدارای حضرت آقا با این افراد، باید تاکنون دادگاهی صالحه برگزار و به پرونده کار چاق کنی و زمین خواری و سود حساب ها و بریز و بپاش ها و رسیدگی می شد.