شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
استاندار سمنان:

مدیران مواضع خود را با دولت منطبق کنند

رفع مشکلات مردم در اولویت
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب: 543544
استاندار سمنان بابیان اینکه مدیران باید مواضع خود را باسیاست دولت منطبق کنند، گفت: ۵۰ درصد کابینه دولت تغییر کرد که این تغییرات در استان‌ها نیز امری طبیعی و عادی است.
مدیران مواضع خود را با دولت منطبق کنند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر؛ محمدرضا خباز عصر سه‌شنبه در نشستی با مسئولان استان سمنان در محل استانداری ضمن بیان اینکه با روی کار آمدن دولت دوازدهم شاهد تغییرات بسیاری در حوزه مدیران خواهیم بود که این امر به ایجاد انگیزه نیروی انسانی کمک می‌کند، ابراز داشت: کسی که به سیاست های ابلاغی دولت اعتقادی نداشته باشد نمی‌تواند مدیریت کند لذا هر مدیری که در دولت دوازدهم سمتی را عهده‌دار می‌شود باید منطبق باسیاست های روز کشور گام بردارد.
وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید با مدیران جدید همراهی و تعامل داشته باشند و عدم هماهنگی یکی از اجزا می‌تواند باعث آسیب زدن به‌کل مجموعه شود درست مانند اعضای یک ارکستر یا کشتی‌نشین‌ها که برای اجرایی شدن امور به بهترین نحو باید در وهله نخست مدیران با بخش دولتی همراه باشند.
استاندار سمنان بابیان اینکه عمل به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب، کمک به حل مشکلات مردم و توسعه بیش از پیش کشور باید از اهداف همه مدیران و مسئولان جامعه باشد، ابراز داشت: بروز اختلافات و تفرقه اهدافی است که دشمن از مردم مطالبه دارد لذا اتحاد و همراهی همه جریان‌های سیاسی برای رفع مشکلات جامعه می‌تواند توطئه‌های بدخواهان نظام را خنثی کند.
خباز پیرامون درباره وقایع سال ۸۸ نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه قانون اساسی برای همه افراد جامعه سند و حرف نهایی است و عمل به قانون مانع تحقق اهداف دشمنان نظام خواهد شد لذا تخلفات افراد پیرامون اتفاقات ۸۸ باید در دادگاه مطرح تا درباره آن تصمیم‌گیری شود.
وی بابیان اینکه دستگاه‌های نظارتی باید با هوشیاری و دقت وظایف قانونی خود را انجام دهند، افزود: تا زمانی تخلفات اداری در محکمه اثبات نشده باشد نباید به آن پرداخت چراکه بی اعتمادی عمومی را تشدید می کند و این مصداق بازی با آبروی مردم است لذا در این زمینه تنها باید از طریق مراجع خاص اقدام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *