جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
اختصاصی جهان نیوز//

انتقاد خاتمی از نمایندگان اصلاح طلب/ بیطرف از همین فراکسیون امید ضربه خورد/ عارف اگر رودربایسی دارد، تابش فراکسیون امید را اداره کند!

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۶
کد مطلب: 543488
در این قضیه وزن فراکسیون امید مشخص شد و برخی وزرا لب مرزی رای آوردند که منتسب به این طرف بودند و معلوم است فراکسیون امید اصلا خوب و یکدست عمل نکرده است و به صورت فردی عمل می کنند.
انتقاد خاتمی از نمایندگان اصلاح طلب/ بیطرف از همین فراکسیون امید ضربه خورد/ عارف اگر رودربایسی دارد، تابش فراکسیون امید را اداره کند!
گروه سیاسی جهان نيوز: عملکرد ضعیف فراکسیون امید سبب ایجاد انتقاداتی میان خود فعالین اصلاح طلب به نماینده های این جناح سیاسی در مجلس شده است.

در این میان خاتمی نیز درباره رأی اعتمادی که مجلس به کابینه جدید دولت داده گفته است: پیش بینی‌ها خوب و درست بود و نقش آقای لاریجانی را نباید کوچک شمرد.

وی تصریح کرده است: در این قضیه وزن فراکسیون امید مشخص شد و برخی وزرا لب مرزی رای آوردند که منتسب به این طرف بودند و معلوم است فراکسیون امید اصلا خوب و یکدست عمل نکرده است و به صورت فردی عمل می کنند.

خاتمی می افزاید: این یک خطر است و رأی نیاوردن بیطرف بیشترین آبروریزی برای ما بود. متأسفانه در فراکسیون امید تأکید شده بود که باید او رأی بیاورد چون بیطرف یک اصلاح طلب اصیل هست و حالا از طریق همین فراکسیون امید هم ضربه خورده است!

در همین حال شنیده می شود که خاتمی در این قضیه اعتراضاتی به آقای عارف داشته و حتی گفته است اگر عارف  برای اداره فراکسیون امید رودربایسی دارد افرادی همچون تابش (خواهرزاده وی) و یا حتی صادقی فراکسیون را اداره کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *