پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الاهلی عربستان

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 543218
برانکو ایوانکوویچ بعد از عبور از لخویا، اکنون الاهلی عربستان را روبروی خود می‌بیند تا یک گام دیگر به فینال لیگ قهرمانان آسیا نزدیک شود.
ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الاهلی عربستان
به گزارش جهان نيوز، دو حریف دیگر تا تعبیر رویای پرسپولیس برای حضور در فینال آسیا؛ شاگردان برانکو ایوانکوویچ اکنون الاهلی عربستان را پیش روی خود می‌بینند تا با عبور از سرگی ربروف و شاگردانش شانس بالای خود برای حضور در فینال را افزایش دهد.

برانکو ایوانکوویچ برای این دیدار تنها سیدجلال حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و با برطرف شدن مشکل کمال کامیابی نیا او نیز در شانس رقابت برای حضور در ترکیب اصلی قرار گرفته و مشکل مصدومیت حسین ماهینی نیز برطرف شده است.
علیرضا بیرانوند؛ رویای کلین شیت نهم
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس هرچند در دور مقدماتی لیگ قهرمانان صلابت خاص خود در لیگ برتر شانزدهم و تیم ملی را نداشت، اما با حضور این تیم در مرحله یک هشتم توانست دو کلین شیت جالب توجه برابر لخویا را ثبت کرد تا این تیم به جمع تیم‌های مرحله یک چهارم راه یابد. علیرضا بیرانوند اکنون هشت کلین شیت به نام خود ثبت کرده است و در رویای نهمین بازی بدون گل خورده در این رقابت‌ها به سر می‌برد. او انتخاب اول برانکو ایوانکوویچ برای این بازی خواهد بود و باید دید قادر به محافظت از دروازه‌اش برابر حمله‌وران حریف خواهد بود یا خیر.
شجاع خلیل زاده و محمد انصاری؛ زوجی برای مهار
جوانترین زوج دفاعی پرسپولیس در طول سالیان اخیر اکنون برابر الاهلی بزرگترین روز فوتبالی خود را پشت سر خواهند گذاشت. شجاع خلیل زاده اولین تجربه حضورش با پیراهن پرسپولیس را در آسیا پشت سر خواهد گذاشت. این در حالی است که مدافع شمالی سرخپوشان پیش از این در ترکیب سپاهان و تراکتورسازی تجربه حضور در این رقابت‌ها را پشت سر گذاشته و محمد انصاری نیز بار دیگر به دفاع میانی بازخواهد گشت تا جای خالی سیدجلال حسینی را پوشش دهد. زوجی که با سرعت خود در کنار کیفیت فنی روی زمین و هوا، می‌توانند این تیم را برای مهار مهاجمان حریف امیدوار کنند.
ماهینی –محرمی؛ راست‌های فانتری و باتجربه
کاپیتان پرسپولیس در این بازی بار دیگر احتمالا در سمت چپ حاضر خواهد شد تا همانند سه دیدار اخیر امیدوار به تکرار موفقیت‌ و حضور در تیم منتخب آسیا باشد. او در سمت مقابل صادق محرمی را خواهد داشت که بعد از یک نیمکت نشینی فنی بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته تا با حرکات تکنیکی و سرعت بالای خود یک شب هیجان انگیز برای پرسپولیس را رقم بزنند.
کمال کامیابی نیا یا محسن ربیع خواه؟
اتفاقات پیش از دیدار برابر سیاه جامگان باعث شده تا اکنون گمانه زنی در خصوص پست هافبک دفاعی و بازیکن مدنظر برانکو ایوانکوویچ برای آن افزایش یابد. در حالت عادی می‌شد کامیابی نیا را به عنوان مهره مورد اعتماد سرمربی کروات سرخپوشان معرفی کرد اما قهر و آشتی او پیش از جدال برابر سیاه جامگان و خط خوردنش از لیست سرخپوشان باعث شده تا ربیع خواه با عملکردی موفق به عنوان جانشین او شانس حضور در این بازی را به دست بیاورد و باید دید در نهایت چه تصمیمی در خصوص این پست گرفته خواهد شد.
مثلثی برای پیروزی
مثلث هجومی پرسپولیس را محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و وحید امیری شکل خواهند داد. احمدزاده که طی هفته‌های اخیر به عنوان بازیکنی گلزن نشان داده، به نظر می‌رسد با قدرت تکنیکی و ارسال‌های خود بار دیگر مهره تاثیرگذار سرخپوشان لقب گیرد و وحید امیری نیز با دوندگی‌های بی‌امان خود می‌تواند مهره‌ای دردسرساز برابر الاهلی لقب گیرد. محسن مسلمان نیز با پاس‌های موفق خود یکی دیگر از ستاره‌هایی است که برانکو ایوانکوویچ امیدوار به شب درخشان او برابر الاهلی عربستان باشد.
علیپور –طارمی؛ جدال گلزنی اینبار بدون حاشیه
مهدی طارمی با 6 گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد تا اکنون برای دستیابی به عنوان فوق العاده‌ای در آسیا انگیزه‌ای مضاعف داشته باشد. او که این روزها به شدت تحت فشار هواداران خودی قرار دارد، این شانس را خواهد داشت تا در فضایی دور از فوتبال ایران بار دیگر محبوبیتی بزرگ نصیب خود کند. علی علیپور نیز به عنوان زوج مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ در کنار طارمی اگر در فرم روزهای پایانی فصل خود قرار داشته باشد می‌تواند مهره‌ای قابل اتکا برای دستیابی موفقیت پرسپولیس لقب گیرد و مدافعان کند حریف را با دردسر مواجه کند.
یک مشت ستاره روی نیمکت
در صورتی که برانکو ایوانکوویچ تصمیم به سود بردن از این ترکیب کند، یک مشت ستاره جذاب نیز روی نیمکت خود خواهد داشت که برای تغییر جریان بازی می‌تواند هر مربی‌ای را وسوسه کنند. بشار رسن، سیامک نعمتی و گادوین منشا بزرگترین بازیکنانی هستند که روی نیمکت این تیم حاضر خواهند بود و در کنار آنها بوژیدار رادوشوویچ، احسان علوان زاده، حمید طاهرخانی و شایان مصلح نیز حضور دارند.

منبع: ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *