پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حامیان دستخوش خود را از داعش گرفتند!

دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 543011
حال و احوال این روزهای اروپا تاوان گناه سیاسیون اروپاست که در شکل‌گیری و تقویت داعش ایفای نقش کردند و حالا مردمشان باید جزای نقدی آن را پرداخت کنند.
حامیان دستخوش خود را از داعش گرفتند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از دفاع پرس، گروه داعش، فرزند نامشروع اروپا و آمریکا با ایجاد حادثه تروریستی اسپانیا بار دیگر دامان پدیدآورندگان خود را گرفت تا زنگ خطر این ماشین جنگی برای چندمین بار بیخ گوش دنیای غرب به صدا درآید.
 
این گروهک سلاخ که زاییده اتاق فکر غرب به منظور تحقق خاورمیانه جدید با محوریت رژیم اشغالگر قدس بود با تغییر معادلات میدانی در سوریه و عراق نوک پیکان تهاجم های خود را به سمت قاره سبز گرفت تا نشان دهد که اگر ادامه حیاتش به خطر بیفتد؛ مردم دنیای غرب باید تاوان این خطر را پس بدهند.

این موضع گیری تنها یک پیام با خود به همراه دارد و آن اینکه امنیت اروپا و آمریکا تنها در شرایطی تامین خواهد شد که حمایت ها از گروهک داعش ادامه داشته باشد.

لذا بر همین اساس است که برخی از نظریه پردازان غرب همچنان ادامه حیات داعش در منطقه غرب آسیا را لازم و ضروری بر می شمارند؛ هر چند که علاوه بر تعدادی از حملات تروریستی که به خاک اروپا کشیده شد هجوم سیل گسترده ای از جنگ زدگان به کشورهای اروپایی بخشی از هزینه هایی بود که اروپا در شکل گیری و حمایت از داعش پرداخت کرد.

در حالی که کشورهای غربی برای ایجاد امنیت رژیم صهیونیستی و ایجاد سد دفاعی در برابر جبهه مقاومت به داعش چک سفید امضا داده بودند اما گویی امروز داعش به دنبال وصول این چک برآمده تا ماحصل این معامله، خون بازی در خیابان های اروپا باشد.

حال با توجه به این مهم باید این سوال را پرسید که هنوز جایی برای حمایت از داعش برای غرب باقی مانده است یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید این نکته را متذکر شد که دنیای غرب هیچ علاقه ای به بازگشت نیروهای انسانی خود در ماشین جنگی داعش ندارد و عملا داعش برای آنان ابزاری برای رسیدن به برخی از منافع منطقه ای تعریف شده است که این منافع برای سیاسیون به مراتب با ارزشتر از خون مردان و زنان بی گناهی است که جان خود را یک بار بر اثر گلوله باران از دست میدهند و روز دیگر زیر چرخ خودرو.

یقینا مردم اروپا از شرایط حراس آلود و فاقد امنیت موجود رضایت ندارند و این موضوع تنها دست پخت سیاسیونی است که برای جان مردم خود ارزش قائل نیستند.

به عبارت بهتر باید گفت که حال و احوال این روزهای اروپا تاوان گناه سیاسیون اروپاست که در شکل گیری و تقویت داعش ایفای نقش کردند و حالا مردم شان باید جزای نقدی آن را پرداخت کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *