جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هر چهار مظنون حمله بارسلون کشته شده اند

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب: 542930
روزنامه اسپانیایی ال پایس از کشته شدن هر چهار مظنون حادثه تروریستی بارسلون توسط نیروهای امنیتی اسپانیا خبر داد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از تاس، روزنامه اسپانیایی «ال پایس» با انتشار مطلبی در خصوص حمله تروریستی بارسلون، از کشته شدن هر چهار مظنون انجام این حمله تروریستی توسط نیروهای امنیتی اسپانیا خبر داد.

بر اساس این گزارش، سه مظنون دیگر حادثه تروریستی بارسلون به نام های «موسی الکبیر»، «سعید آلا» و «محمد هشامی» جمعه شب در جریان عملیات نیروهای پلیس در شهر «کمبریلز» اسپانیا کشته شده بودند.

گفتنی است «چوزپه لوئیس تراپیرو»، رییس پلیس منطقه کاتالونیا، پیشتر در روز جمعه گفته بود، ممکن است مظنون و عامل اصلی حمله بارسلون در بین کشته شدگان کمبریلز باشد، اما نمی تواند این موضوع را تایید کند.

رویترز به نقل از یک مقام پلیس اسپانیا می گوید، ۵  نفری که در شهر کمبریلز به عابران حمله کردند در خودروی خود چاقو و قمه داشتند و چیزی شبیه به کمربندهای انفجاری به خود بسته بودند که واقعی نبودند.

در حمله خودرو به عابران در شهر کمبریلز یک زن کشته شد و چند نفر دیگر زخمی شدند. همچنین گفته می شود یک مامور پلیس نیز در این حادثه زخمی شده است.

رییس پلیس منطقه کاتالونیا می گوید، هم اینک تحقیقات بر روی انفجار در یک خانه شهر الکانار، در جنوب غربی بارسلون،در روز چهارشنبه متمرکز است.

پلیس معتقد است مهاجمان در این خانه در حال تهیه مواد منفجره برای حمله بودند، اما انفجار روز چهارشنبه باعث شد مهاجمان برنامه خود را تغییر بدهند و به دلیل از دست دادن مهمات خود به حملات کوچکتری دست بزنند.
پلیس تاکنون ۴ نفر را در ارتباط با حملات روز پنجشنبه در بارسلون و کمبریلز دستگیر کرده است. ۳ نفر از بازداشت شدگان مراکشی هستند و یک نفر دیگر شهروند اسپانیا و ازمنطقه ملیله است. این منطقه بخشی از خاک اسپانیا محسوب می شود، اما در شمال مراکش واقع شده است.

به گفته روزنامه «ال پایس» چهارمین مظنون این حادثه تروریستی به نام «یونس ابویعقوب» نیز توسط نیروهای امنیتی کشته شده تا به گفته مقام های امنیتی اسپانیا هر چهار مظنون انجام این حادثه تروریستی توسط نیروهای پلیس کشته شده باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *