جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

کشته و زخمی‌شدن پنج عضو داعش در ترکیه

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۴
کد مطلب: 542927
نیروهای امنیتی ترکیه از کشته و زخمی شدن ۵ عضو داعش در جریان درگیری با نیروهای نظامی این کشور در استان هاتای واقع در مرز ترکیه و سوریه خبر دادند.
به گزارش جهان نيوز به نقل از حریت، منابع خبری ترکیه از کشته شدن یک عضو داعش و بازداشت چهار عضو دیگر این گروه تروریستی توسط  نیروهای امنیتی ترکیه خبر دادند.

به گفته نیروهای امنیتی ترکیه تروریست های دستگیر شده به احتمال زیاد قصد انجام بمب گذاری در این کشور را داشته اند.

نیروهای نظامی ترکیه در استان «هاتای» واقع در جنوب این کشور و مرز با سوریه پس از دریافت اطلاعات از سوی سرویس های امنیتی این کشور در خصوص تلاش یک دستگاه اتومبیل برای گذراندن نیروهای داعش از مرز با ترکیه و وارد کردن آنها به داخل خاک این کشور، اتومبیل مذکور را شناسایی کرده و نهایتا در بزرگراه اسکندرون – آنتاکیا با سرنشینان مسلح آن درگیر شده و در نتیجه یکی از سرنشینان خودروی حامل تروریست ها کشته و چهار تن دیگر نیز زخمی شدند که توسط نیروهای امنیتی ترکیه دستگیر شده اند.

استاندار هاتای در خصوص این عملیات اطلاعاتی و دستگیری متهمین به همکاری با داعش گفت: آنها به کشور ما آمده بودند تا اقدام به بمب گذاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *