سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
به بهانه حواشی ایجاد شده در ماجرای شجاعی و حاج صفی؛

حقه تکراری جریانات ضد انقلاب برای اغفال نخبگان ورزشی

منبع: فردا
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 542761
مروری بر تجربیات گذشته و مطالعه مواضع و رویکرد برخی از جریانات ضد انقلاب به خصوص منافقین نشان می دهد نزدیک شدن به نخبگان سیاسی، علمی و اجتماعی به منظور تاثیرگذاری بر رفتار و نگرش آنها با هدف ایجاد حاشیه برای کشور همواره در دستور کار آنها بوده و هست.
حقه تکراری جریانات ضد انقلاب برای اغفال نخبگان ورزشی
به گزارش جهان نيوز، تغییر رفتار بازیکن تیم ملی فوتبال که اخیرا حاشیه هایی را برای وی و تیم ملی ایجاد کرده است را می توان نتیجه حاصل از پروژه نفوذ دانست؛ پروژه ای که برخی سطح آن را به دستگیری چند نفر تقلیل داده و برخی نیز اصولا به آن اعتقادی نداشتند.
 
 مروری بر تجربیات گذشته و مطالعه مواضع و رویکرد برخی از جریانات ضد انقلاب به خصوص منافقین نشان می دهد نزدیک شدن به نخبگان سیاسی، علمی و اجتماعی به منظور تاثیرگذاری بر رفتار و نگرش آنها با هدف ایجاد حاشیه برای کشور همواره در دستور کار آنها بوده و هست؛ اعطاء پناهندگی، حمایت رسانه ای برای چهره سازی کاذب و تضعیف باورهای اعتقادی و ارزشی این افراد از جمله روشهای معمول آنها می باشد .
 
پوشش رسانه های غربی و شبکه های وابسته به جریانات ضد انقلاب که عموما با حمایت سرویس های اطلاعاتی فعالیت می کند از اقدامات و اظهارات بازیکن تیم ملی فوتبال در یکسال اخیر خود شاهد این ادعاست . حرکت و هدایت این افراد برای حضور در برخی نهادهای مدنی به ظاهر انسان دوستانه، طرح موضوعات جنجالی و عدم اتخاذ مواضع ضد اسرائیلی پس بازی مقابل تیم باشگاهی این رژیم را نیز می توان نتیجه نزدیک شدن جریانات ضد فرهنگی و گروههای ضد انقلاب به این بازیکن لژیونر دانست .  
 
در این میان حمایت چشم و گوش بسته و روشنفکرگرایانه و موج سواری برخی از بازیکنان سابق و حال فوتبال و تعدادی از هنرمندان جای تامل دارد و در خوش بینانه ترین حالت می توان انگیزه این افراد را جذب مخاطب و حفظ شهرت خود دانست. در این خصوص لازم به ذکر است در آینده نزدیک ابعاد مختلف دیگری از تغییر رفتار این بازیکن و نقش عناصر و جریانات ضد انقلاب در این امر ارائه می شود.  
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *