سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

فساد و رسوایی فرزند رئیس جمهور فراری + سند

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۲۹
کد مطلب: 542625
روزنامه نگار یمنی سند اخاذی رایزن پزشکی و معاونانش در سفارت یمن در ریاض از مجروحان یمنی را فاش کرد.
فساد و رسوایی فرزند رئیس جمهور فراری + سند
به گزارش جهان نيوز؛ این سند از سوی دفتر خالد بن علی رییس اطلاعات سعودی صادر شده است.

به نوشته سایت اینترنتی ارم نیوز "نبیل الاسیدی" روزنامه نگار یمنی طی یادداشتی در فیسبوک نوشت:"در زمینه اعزام مجروحان یمنی به خارج از کشور نوعی دلالی و اخاذی از مجروحان یمنی صورت می گیرد و نیز در این خصوص معاملاتی با چارچوب منطقه ای با این مجروحان انجام می‌شود یعنی مجروحان بر اساس مناطقشان دسته بندی می شوند و در نهایت با همه آنها تجارت می شود".

وی محمد السعدی رایزن پزشکی یمن را که از سوی فرزند رئیس جمهور فراری یمن منصوب شده است و نیز خالد سفیان معاون رایزن پزشکی که دفتری برای معالجه در خارج از کشور دارد و نیز رامی باعوم فرزند وزیر بهداشت یمن را به دست داشتن در این سوداگری متهم کرده است.
به نوشته روزنامه "عدن الغد" نبیل الاسیدی گفت: وزیر بهداشت یمن پدر معنوی این تجارت و فساد و نیز پوشش جلال هادی فرزند رئیس جمهور فراری یمن است.

وی افزود: دفتر رایزن پزشکی یمن در حقیت با درد و رنج مجروحان یمنی معامله می کند زیرا اغلب مجروحان با راهنمایی های دفتر دولتی وی از طریق دفتر پزشکی او به خارج اعزام می شوند و مبلغی به عنوان حق العمل پرداخت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد که این امر از طریق ارجاع مجروحان به دفتر تجاری معاون رایزن پزشکی یمن صورت می گیرد و در آنجا با برخی بیمارستان‌های هندی قرارداد منعقد شده و از هر مجروحی که به این بیمارستان ها معرفی شود، درصد گرفته می شود.
الاسیدی تاکید کرد که شرکای این تجارت مناصب دولتی مختلفی دارند.

وی گفت این وضع به گونه ای است که مقامات سعودی ناچار شده اند تعامل با رایزن پزشکی یمن در سعودی را لغو و دستوراتی برای تحقیق در این زمینه صادر کنند.
منبع: العالم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *