پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۲
۳

طنز/ حضور نمایندگان با کت و پیژامه در مجلس!

يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۸
کد مطلب: 542604
اگر وزیر مربوطه رای اعتماد گرفت، می‌گویند موافق تو صحبت کردیم و اگر رای‌عدم اعتماد گرفت، به وزیر بعدی می‌گویند، دیدی مخالف او صحبت کردیم!
طنز/ حضور نمایندگان با کت و پیژامه در مجلس!
به گزارش جهان نيوز؛ «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:
 
گفت: برخی از نمایندگان مجلس که موافق وزرا بوده‌اند به‌عنوان مخالف ثبت‌نام کرده بودند!
گفتم: چرا ؟!...

گفت: خب! عوام! چون موافق و مخالف به تعداد مساوی و با قرعه انتخاب می‌شوند، این عده از یک طرف با ثبت‌نام به‌عنوان مخالف، مانع از اظهار نظر مخالفان واقعی شده‌اند و از سوی دیگر در پوشش مخالفت با وزرای مربوطه، از آنها حمایت هم کرده‌اند!

گفتم: یک فایده دیگر هم برایشان دارد. اگر وزیر مربوطه رای اعتماد گرفت، می‌گویند موافق تو صحبت کردیم و اگر رای‌عدم اعتماد گرفت، به وزیر بعدی می‌گویند، دیدی مخالف او صحبت کردیم!

گفت: ای بابا! این دیگر چه جورشه؟!

گفتم: چه عرض کنم؟! طرف با کت و پیژامه در خانه‌اش نشسته بود. پرسیدند چرا اینجوری؟! گفت؛ کت پوشیده‌ام چون ممکن است میهمان بیاید. پرسیدند پس چرا با پیژامه نشسته‌ای؟ گفت؛ خب! شاید میهمان نیاید!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


افشین
Iran, Islamic Republic of
این موضوع برای همه دوره ها بوده و خواهد بود و تمامی ندارد و فقط شدت و ضعف دارد
United States
نماینده موافق اونقدر با آب و تاب و اغراق آمیز در مورد یه وزیر سخن میگفت،وزیر نگاهی به کنار دستیش کرد و گفت:نمیدونی این اقای نماینده داره در مورد چه کسی سخن می گه؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
و مکرو و مکرالله، والله خیرالماکرین! نماینده ای که سمت و صندلی اش و جایگاهش نتیجه خون صدها هزار شهید معاصر و عقبه ای از جریان تشیع است، اگر نداند که بابت هر لحظه ای که در مجلس تنها حکومت شیعه جهان نشسته چقدر باید محطاط و متعهد باشد، و حتی درگیر مکرهای سیاسی شود، چنان مکر خواهد خورد که عاقبتش رو باید با کرام الکاتبین دانست!