سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

شیوه‌های وحشتناک شکنجه در زندان‌های داعش!

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب: 542549
تروریست‌های داعش برای شکنجه جسمی و روحی زندانیان به شیوه‌های متفاوتی متوسل می‌شوند.
شیوه‌های وحشتناک شکنجه در زندان‌های داعش!
به گزارش جهان نيوز، به نقل از عربی 21، مرکز بین المللی بررسی های افراط‌گرایی لندن در گزارشی به روش‌های داعش برای شکنجه زندانیان پرداخت و اعلام کرد شکنجه جسمی این گروه برای زندانیان شامل استفاده از شلاق، صندلی آلمانی، تایر خودرو و شبح است و سوزندان نوعی شکنجه روانی به شمار می آید و برای انجام این کار، تروریست‌ها، فرد را می بندند و بر رویش نفت سفید می ریزند و اگر اعتراف نکند او را به آتش می کشند.
اما برای شکنجه به روش شبح، فرد زندانی را برای چند روز بر روی چارچوب در یا سقف آویزان می کنند.
این مرکز تجربه یکی از افرادی را که به روش سوزاندن مورد شکنجه قرار گرفت، منتشر کرد. وی گفت بر روی تمام سر و سینه ام نفت سفید ریختند و از من خواستند هر چه می دانم را فاش کنم اما نپذیرفتم و تنها چیزی که به یاد دارم اینکه خود را بر تخت بیمارستان یافتم و دیگر چیزی نفهمیدم.
همچنین از دیگر روش های شکنجه داعش می توان به نصب سری زشت بر سقف زندان اشاره کرد و هنگامی که زندانیان از هویت آن فرد می پرسند در پاسخ به او می گویند این سر برادرت است. و اینگونه تاثیرات مخرب روانی بر فرد می گذارند آنچنان که فرد وقتی سرش را برمی گرداند سر خونین و ژولیده برادرش را می بیند.
همچنین زندانیانی که در سلول انفرادی هستند مجبور به فراگیری دروس و عقاید تروریست های داعش می شوند.
در این گزارش آمده تروریست های داعش تنها زنان ایزدی را خرید و فروش نمی کنند بلکه زنان و دختران جبهة النصره را مورد اذیت قرار داده و تنها کسانی می توانند از اسارت رهایی یابند که به این گروه کمک مالی بکنند.
گفتنی است در تهیه این گزارش از 72 نفر که مدتی در اسارت داعش بودند کمک گرفته شده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *