جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افزایش حملات علیه مسلمانان در آلمان

شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 542504
یک روزنامه آلمانی از افزایش حملات علیه مسلمانان در آلمان خبر داد.
افزایش حملات علیه مسلمانان در آلمان
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روزنامه آلمانی "دی ولت"، شمار حملات خشونت آمیز علیه مسلمانان در آلمان افزایش پیدا کرده است.نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که از آوریل تا ژوئن سال جاری میلادی در خشونت ها و جرائم اسلام ستیزانه در آلمان افراد بیشتری نسبت به سه ماه ابتدایی سال مجروح شده اند. به گفته یک سیاستمدار حزب چپ آلمان این حملات به طور فزاینده ای وحشیانه تر و خشن تر می شود.
به گزارش روزنامه "اوزنابروکر سایتونگ"، در ماه های آوریل تا ژوئن سال جاری میلادی حدود 16 نفر در آلمان به دلیل جنایات اسلام ستیزانه مجروح شدند. این روزنامه آلمانی این خبر را با استناد به یک پاسخ دولت آلمان به درخواست حزب چپ  این کشور منتشر کرده است. در سه ماهه ابتدایی سال جاری میلادی تنها سه نفر در اثر این گونه جرائم در آلمان زخمی شدند.
در همه این گونه جرائم، عامل حمله یک راستگرای افراطی بوده است و یک نفر هم در ارتباط با این  جرائم دستگیر شده است.در مجموع پلیس و سازمان اطلاعات داخلی آلمان در سه ماهه دوم سال جاری میلادی 192 مورد جرائم اسلام ستیزانه به موسسات اسلامی و یا علیه مسلمانان را ثبت کرده اند. این حملات از جمله شامل بدرفتاری با مسلمانان، نامه های تهدید آمیز علیه آن ها یا حملات به زنانی که حجاب دارند می شود.
"اولا یلپکه"، از کارشناسان داخلی حزب چپ آلمان در این باره اظهار داشته است که حملات به مسلمانان همواره وحشیانه تر می شود.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *