جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۸
۱۴

پشت پرده اعتصاب غذای مهدی کروبی چه بود؟

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب: 542257
مدیر مسئول کیهان، ماجرای اعتصاب غذای مهدی کروبی را پروژه‌ای طراحی شده در راستای سندسازی برای تحریم‌های حقوق بشری آمریکا علیه ایران اسلامی دانست.
پشت پرده اعتصاب غذای مهدی کروبی چه بود؟
گروه سیاسی جهان نيوز: حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: تحریک کروبی به اعتصاب غذا شبیه تحریک اکبر گنجی به اعتصاب غذاست که شیرین عبادی و یکی از نزدیکان سببی اکبر گنجی ماموریت اجرای آن را بر عهده داشتند بخش پایانی آن مرگ گنجی بود چرا که دیگر به زنده او احتیاجی نداشتند . آن پروژه با اطلاعاتی که کیهان به دست آورده و افشاء کرد ناکام ماند و اکبر گنجی که متوجه ماجرا شده بود نقشه آنان را بهم ریخت و از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با بیان این ماجرا افزود: در فتنه آمریکائی اسرائیلی ۸۸ هم از کروبی به عنوان بلاگردان خاتمی و موسوی استفاده کرده بودند . خاتمی و موسوی بعد از پیروزی سوار قطار انقلاب شده بودند اما آقای کروبی از سوابق انقلابی ومبارزه علیه رژیم شاه برخوردار بود و بارها در مجلس ششم علیه مواضع دشمن پسند مدعیان اصلاحات ایستاده بود.

مدیر مسئول کیهان اضافه کرد:پروژه فداکردن کروبی از بستری شدن او در بیمارستان قلب کلید خورد و همه روزه تعدادی از مدعیان اصلاحات به بهانه ملاقات وی در بیمارستان حضور پیدا می کردند و خبر آن با آب و تاب در رسانه های بیگانه منتشر می شد تا وقتی نوبت به اعتصاب غذا می رسد زمینه لازم برای شانتاژ حقوق بشری علیه کشورمان فراهم شده باشد . با شروع اعتصاب غذای کروبی رسانه های فارسی زبان آمریکائی اروپائی و عربی به این خبر پوشش گسرده ای دادند و به گونه ای که به وضوح قابل درک بود او را به ادامه اعتصاب تشویق می کردند و در همان حال علیه آنچه نقض حقوق بشر در ایران می نامیدند تبلیغ فراوانی به راه انداخته بودند.

شریعتمداری یاد آوری کرد که این بخش از ماجرا هم به داستان اعتصاب غذای اکبر گنجی شبیه بود و توضیح داد که در اوج اعتصاب غذای اکبر گنجی , اسکات مک کلیلان سخنگوی کاخ سفید گفت: بوش از گزارش های اخیر مبنی بر وخامت سلامتی آقای گنجی ناراحت است و برای او این پیام را داده است “ آقای گنجی لطفاً بدان همان طور که برای آزادی خودت برخاسته ای، آمریکا در کنار تو می ایستد “ .

وی یادآور شد: البته گنجی که متوجه پایان ماجرا شده و فهمیده بود که قصد دارند از جنازه او بهره برداری کنند , به اعتصاب غذای خود خاتمه داد و به نظر می رسد آقای کروبی ویا برخی از نزدیکان وی نیز به توطئه ای که برایش چیده بودند پی برده و با شکست اعتصاب خود دشمنان دوست نما را ناکام گذاشته است .

مدیر مسئول کیهان افزود: زمان به میدان کشیدن پروژه قربانی کردن کروبی نیز حساب شده بوده است . این پروژه دقیقا بعد از تحریم های اخیر آمریکا که به بهانه نقض حقوق بشر وضع شده به اجرا درآمده است که با توجه به ماهیت وطن فروشانه فتنه گران ۸۸ باید آن را سند سازی آنان برای تحریم های حقوق بشری آمریکا علیه ایران اسلامی دانست .

شریعتمداری گفت: قطعنامه تحریمی ۱۹۲۹ نیز با همین نوع سندسازی های اصحاب فتنه ۸۸ تصویب شده بود که بعدها مقامات آمریکائی از درخواست مدعیان اصلاحات از آمریکا برای صور آن قطعنامه پرده برداشتند و خانم کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا انکار نکرد این قطعنامه برای حمایت از جنبش سبز ! که با شکست روبرو شده بود صادر شده است .
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مشخصه اعتصاب غذا بسیار اثرگذار است
Iran, Islamic Republic of
يك محاكمه آزاد و عادلانه به تمام اين بحثها خاتمه ميدهد و الا تا ابد اين مشكل ادامه خواهد داشت
میر قلیچ
Iran, Islamic Republic of
قرآن می فرماید: النفس بالنفس
اگر ایشان در اعتصاب غذا بمیرد، جانش در مقابل دهها نفری که در فتنه ۸۸ کشته شدند و عاملش همین آقایون بودند؛ مورد قصاص است.
Iran, Islamic Republic of
بنظر میرسد این مورد بیشتر اعلام جرم برای معتدلین و اصلاح طلبان باشد اعتصاب غذای این شیخ از صد فحش برای سیاست بازان فوق ال ذکر بیشتر است اصول گرا یان خوشحال باشید
برادران
Iran, Islamic Republic of
گل گفتی
Iran, Islamic Republic of
حسین شریعت مداری همین یک عکس را دارد؟
Iran, Islamic Republic of
من آخرش از اعتراض كروبي سردرنياوردم كه ايشان ازچه چيزي ناراحتند منظورش اينه كه راي آورده و نظام رايش را به حساب نياورده اگراينطوريه كه همه مي دانن راي ش در همين 500هزاربوده يا به روند انتخابات اعتراض داره ؟اگر به روند انتخابات اعتراض داشت چرا درهمان هنگام وپيش ازاينكه راي گيري به پايان برسه به عنوان اعتراض كنارنكشيد و تاپايان رقابتها باقي ماند مگر ميشه 3نفرپيروز انتخابات بشن ؟رقابتها بيشتر بين احمدي نژاد بود با موزوي ايشان دراين بين
چه نقشي داشتند را سردرنمي آورم نكنه مانند انتخابات سال 84 كه گفته بود پيش از اينكه بخوابم راي با من بود رفتم خوابيدم صبح كه ازخواب بلندشدم ديدم راي نياوردم !!! سال 88هم خواب ديده كه راي آورده بيداركه شد ديده احمدي نژادآورده!!!
Iran, Islamic Republic of
حصر یک عمل غیر انسانی،غیر قانونی است که بعلت ضعف اطلاع رسانی و عدم تشخیص درست قضائی حاکم شده است و تیر آن فقط و فقط به چشم نظام می رود
م.ا.ا
Iran, Islamic Republic of
ایشان با توجه به اینکه یک روحانی است و در لباس پیغمبر وبا توجه به سن و سالش باید توبه کند تا انشاالله هم دشمنان این نظام ناکام باشند و هم ایشان عاقبت بخیر شود . انشاالله...
Iran, Islamic Republic of
عدم رعایت قانون بی حرمتی و قانون شکنی است و مسببین آن باید مجازات شوند
این آقا متوهم است
Iran, Islamic Republic of
میگن یه صبحانه مشدی زده به بدن
ایول بابا فقط آماده شو برای گرسنگی های روز قیامت
Iran, Islamic Republic of
ای کاش او به اعتصابش ادامه دهد تا سفاهت ملانصرالدین فتنه گر را عینا میدیدیم
رضا
Iran, Islamic Republic of
احسن بر سرباز ولایت مداری همچون دکتر شریعتمداری که همیشه دشمنان داخلی و خارجی را آشفته و مایوس می کند آفرین بر این بصیرت
amir
Iran, Islamic Republic of
احسنت،
همچنین درود بر شما.
بنده بعنوان یک محقق در رشته ریاضیات، 100% استدلال های حاج حسین شریعتمداری را ریشه دار، و کاملا منطبق بر منطق بی نقص ریاضی می بینم.
یا حق