جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

واکنش نوری مالکی به شایعه سکته مغزی‌اش

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 542211
معاون رئیس جمهور عراق ضمن تکذیب خبر سکته مغزی اش، هدف از اشاعه و انتشار اخبار در این باره را هرج و مرج دانست.
واکنش نوری مالکی به شایعه سکته مغزی‌اش
به گزارش جهان نيوز، به نقل از السومریه، نوری مالکی معاون رئیس جمهور عراق اخبار منتشر شده در برخی رسانه های مبنی بر سکته مغزی و انتقال به ایران را کذب محض توصیف کرد.
وی اعلام کرد: برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی خبر کذبی با این مضمون که من سکته مغزی کرده ام و به دنبال آن به تهران منتقل شده ام مخابره کرده اند که به دنبال آن تماس های زیادی از سوی طرفداران که از شنیدن این خبر متالم شده اند، دریافت کردیم و این خبر دشمنانی که برای دیگران شر را می خواهند، شاد کرد. من از کسانی که تماس گرفتند تشکر می کنم و خطاب به کسانی که این دروغ را اشاعه دادند می گویم که این در راستای اخبار کذب و اقداماتی است که هر چه به انتخابات نزدیکتر می شویم و در روند سیاسی موفقیتی به دست می آید و در عرصه نظامی دستاوردی کسب می شود، تشدید خواهد شد.
مالکی افزود: آنها(کسانی که این اخبار دروغ را منتشر می کنند) خیر عراق و برادری عراقی ها را نمی خواهند و به دنبال شر و پلیدی هستند زیرا در فضای شر به سر می برند. موج دروغ به برخی پایگاهها و شبکه های دوست نیز کشیده شد و من از شبکه های تلویزیونی می خواهم که دقت و هوشیاری بیشتری در انتشار اخبار به خرج دهند زیرا ما با وضعیتی از جعل و تزویر روبرو هستیم.
وی از شهروندان عراقی خواست که درباره باور کردن اخباری که از برخی منابع که خیرخواه عراق و فرزندان آن نیستند، مراقب باشند و هر خبری را باور کنند.
مالکی بیان کرد: مردم خبر درست را از نادرست تشخیص می دهند. کسی از اخبار دروغ مصون نیست حتی رزمندگان در جبهه های جنگ و هدف این اخبار بازگردانیدن عراق به مرحله ای است که اراده شر در آن حاکم باشد. هدف از این اخبار ایجاد هرج و مرج و شک و تردید میان هموطنان است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *