جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ساخت فیلمی سینمایی درباره مدافعان حرم

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 542210
فیلم سینمایی «قرار» به مشکلات و معضلات خانواده مدافعان حرم و شهدای این مسیر می‌پردازد.
ساخت فیلمی سینمایی درباره مدافعان حرم
به گزارش جهان نيوز، سعید عصمتی تهیه‌کننده سینما از نگارش فیلمنامه‌ای با عنوان «قرار» خبر داد و اظهار داشت: من طرح اولیه این فیلمنامه را به نگارش درآوردم البته تدوین فیلمنامه آن بر عهده خسرو نقیبی بوده است.

وی افزود: فیلم سینمایی «قرار» به مشکلات و معضلات خانواده مدافعان حرم و شهدای این مسیر می‌پردازد، این فیلم با انگیزه تکریم از فداکاری‌‌ها و ایثار خانواده‌های شهدای مدافع حرم تدوین شده و من با نگارش طرح اولیه آن سعی داشتم گامی هر چند کوچک در مسیر حمایت از خانواده شهدا بردارم و معتقدم که این کمترین خواسته شهدا و خانواده‌های آنها به شمار می‌آید، البته دوستان ما نیز تا به امروز با خانواده‌های شهدای مدافع حرم ابراز همدردی کرده‌اند .

عصمتی با ابراز نارضایتی نسبت به میزان حمایت مجموعه‌های فرهنگی کشور از تولید آثاری چون فیلم «قرار»، تصریح کرد: در مسیر جلب حمایت از فیلم «قرار» متوجه بی‌میلی مجموعه‌های فرهنگی شدم.

تهیه‌کننده «آخرین بار کی سحر رو دیدی؟» اظهار داشت: این مجموعه‌های فرهنگی به دلایل متعددی همچون کمبود بودجه از حمایت تولید فیلم «قرار» شانه خالی کردند البته من به شخصه از خدای خود خواستم که شرایطی فراهم شود که به هر شکل ممکن بتوانم این اثر را خلق کنم زیرا شاید این امر باقی‌الصالحاتی برای من و حجتی برای قدردانی از شهدا و خانواده‌هایشان باشد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *