جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تلاش دوباره رئال برای جذب دخیا

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 542182
نشریه های انگلیسی از علاقه مجدد رئال به جذب داوید دخیا، ستاره منچستریونایتد خبر دادند.
تلاش دوباره رئال برای جذب دخیا
به گزارش جهان نيوز، قهرمان لالیگا به جذب ستاره منچستریونایتد در سال 2015 نزدیک بود ولی ارسال دیرهنگام مدارک در روز پایانی نقل و انتقالات، باعث شد تا این انتقال در نهایت نهایی نشود و دخیا در یونایتد بماند. او سپس قراردادش را تمدید کرد و در جمع قرمزپوشان ماندنی شد.
 

 
در ابتدای تابستان امسال نیز شایعات در مورد او بالا گرفت و بسیاری مدعی شدند که او در راه رئال مادرید خواهد بود ولی زیدان ترجیح داد که به ناواس تکیه کند و قید خرید دخیا را زد. با این حال، روزنامه سان مدعی شد که رئال مادرید بار دیگر توجه خود را به جذب گلر سابق اتلتیکو معطوف کرده است.
طبق ادعای روزنامه سان، رئال پیشنهادی 46 میلیون پوندی برای جذب دخیا به منچستریونایتد ارائه کرده است. با این حال مورینیو تاکید کرده بود که دخیا 100 درصد در منچستریونایتد می‌ماند و خیلی بعید است که رئال بتواند به خواسته خود برسد. سپیدپوشان به دنبال جذب کیلیان امباپه بودند که با درخشش آسنسیو، قید خرید او را زدند. حال توجهات آنها به دخیا جلب شده بود که به نظر در خرید او نیز راه به جایی نخواهند برد.

منبع:ورزش3
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *