جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
جمالی‌نوبندگانی:

اسرائیل جرئت حمله به حزب‌الله را ندارد

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 542170
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اکنون از نظر نظامی و تجهیزاتی حزب‌الله در شرایطی است که اسرائیل نمی‌تواند کوچکترین حمله‌ای به مقاومت داشته باشد.
اسرائیل جرئت حمله به حزب‌الله را ندارد
به گزارش جهان نيوز، محمدجواد جمالی نوبندگانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره قدرت نظامی حزب الله در نبردهای منطقه‌ای، اظهار داشت: در جنگ 33 روزه لبنان حزب‌الله با قدرت در مقابل اسرائیل ایستاد.

وی افزود: علی‌رغم فشارهایی که در جنگ 33 روزه به رژیم صهیونیستی وارد آمد؛ اما این حزب الله بود که در نبرد با رژیم صهیونیستی پیروز شد و سیلی محکمی به صهیونیست‌ها زد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون از نظر نظامی و تجهیزاتی حزب الله در شرایطی است که اسرائیل نمی‌تواند کوچکترین حمله‌ای به مقاومت اسلامی لبنان داشته باشد.

وی  با اشاره به توانمندی رزمی حزب الله گفت: مقاومت اسلامی لبنان از نظر توان رزمی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

گفتنی است، حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه توانست بر رژیم صهیونیستی پیروز شود و در مناطق مختلف تجهیزات زرهی صهیونیست‌ها را نابود کردند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *