سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
جلیلی:

منطق امروز نظام سلطه یک منطق قدیمی است

جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 542149
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دیگر نظام سلطه جهانی قادر به تعیین و تغییر سرنوشت ملت ها نیست و این منطق استکبار، دیگر به تاریخ پیوسته است.
منطق امروز نظام سلطه یک منطق قدیمی است
به گزارش جهان نيوز، سعید جلیلی شامگاه پنج شنبه در همایش آزادگان اردوگاه موصل که در شهر خمین برگزار شد، اظهار داشت: تداوم انقلاب اسلامی با مقاومت و پایمردی روح بزرگ انسان های آزاده شکل گرفته است.
وی افزود: اگرچه دشمنان نظام اسلامی جسم انسان های شجاع  را به اسارت کشیدند و سخت ترین شکنجه ها را تحمیل کردند، اما روح این انسان های بزرگ، تمام قدرت سلطه گرانه آنها را به اسارت درآورد.
جلیلی بیان کرد: منطقی که امروز نظام سلطه دنبال می کند یک منطق قدیمی است و امروز سلطه گران دیگر قادر به زورگویی و تغییر سرنوشت ملت ها نیستند .
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ایستادگی و مقاومت و ایثار رزمندگان باعث پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس شد و جنگ ۳۳روزه لبنان هم به دلیل پشتیبانی رزمندگان ایران از نیروهای سوری بوده است.
جلیلی خاطرنشان کرد: اسارت رزمندگان درس آزادگی را به نسل های امروز یاد داد و بازخوانی خاطرات اسارت دلیر مردان نظام جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس در ترویج روحیه جهادی در جوانان کنونی نقش گسترده ای دارد.
وی اضافه کرد: ایستادگی و مقاومت دلیر مردان باعث عصبانیت دشمنان و تحریم های هرچه بیشتر  آن ها علیه نظام جمهوری اسلامی شده است اما هرگز از این ایستادگی و مقاومت دست نخواهیم کشید ‌.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مقاومت مدافعان حرم و شهادت شهید حججی‌ها، حجت را بر دشمن تمام کرد و نشان داد که روحیه جهادی و مقاومت و از خودگذشتگی در نسل های امروز نظام اسلامی هم تداوم پیدا کرده است .
جلیلی امنیت جامعه امروز را مرهون رشادت های جوانان در طول دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم نسل امروز دانست و گفت: امنیت زمینه تعالی و رشد یک جامعه را فراهم می کند ،امنیت زمینه ساز عدالت و دوری از فساد اقتصادی، فرهنگی و جلوگیری از  تبعیض و فقر در جامعه است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مقاومت رزمندگان انقلابی در دوران اسارت درس آزادگی و تجلی ایثار بود و این شجاعت باعث نگرانی دشمنان این نظام و بدعهدی ها و تحریم های هرچه بیشتر آنها علیه جمهوری اسلامی شده اما ما در سخت ترین شرایط هم نباید به وعده های دروغین دشمنان اعتماد کنیم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *