پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حضور ۵۲ هزار زائر ایرانی درمکه و مدینه

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب: 542106
رییس سازمان حج و زیارت گفت: مجموع حجاج ایرانی که تا پایان وقت دیروز ۲۵ مردادماه وارد شهرهای مکه مکرمه و مدینه منوره شدند ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر بود.
حضور ۵۲ هزار زائر ایرانی درمکه و مدینه
به گزارش جهان نيوز، حمید محمدی گفت: از این تعداد حدود ۱۰ هزار نفر در مدینه منوره و حدود ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر در مکه مکرمه استقرار خواهند داشت. همچنین خاطرنشان کرد که به جز موارد معدودی ویزای همه ۸۶ و ۳۰۰ نفر حجاج عزیز اخذ شده و در این خصوص هیچگونه تاخیری وجود ندارد.

بر پایه این گزارش رئیس سازمان حج که مجددا برای رسیدگی به فرآیند ارائه خدمات در مدینه منوره بسر می برد، در خصوص میزان رضایتمندی زائرین از روند ارائه خدمات گفت: تلاش می کنیم نواقص حتی جزئی که بعضا در کار پیش می آید به سرعت برطرف شود.

 محمدی در رابطه با وضعیت سلامت حجاج نیز تاکید کرد: علیرغم شدت گرما وضعیت سلامت حجاج خوب است و باز هم تاکید می کنیم که حتما تذکرات بهداشتی را رعایت کنند و به غیر از موارد ضروری از رفتن در فضای باز و نور خورشید در روز پرهیز کنند.

رئیس سازمان در خصوص ادامه پرواز حجاج نیز گفت: بقیه حجاج که حدود ۴۰ درصد هستند؛ نیز طبق برنامه ریزی انجام شده حدود ۷۵ درصد توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی و ۲۵ درصد هم توسط هواپیمایی سعودی تا ۳۰ مرداد به مدینه و تا سوم شهریور به جده اعزام خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *