شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
رئیس سازمان بسیج سازندگی:

شهادت حججی تجسم عینی واقعه عاشورا است

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب: 542097
مهدی‌شهر - رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه شهادت شهید حججی تجسم عینی واقعه عاشورا است، گفت: عظمت امروز ایران اسلامی توسط همین مجلس‌های معنوی و فرهنگ عاشورایی مردم گره‌خورده است.
شهادت حججی تجسم عینی واقعه عاشورا است
به گزارش جهان نيوز، سردار نعمان غلامی در یادواره ۱۱ شهید والامقام منطقه خطیر کوه مهدی‌شهر بابیان اینکه برگزاری این یادواره‌ها حلقه پیوندی برای اتصال عاشورا و فرستی برای تقویت همدلی و وحدت در جامعه محسوب می‌شود، ابراز داشت: شهادت محسن حججی تجسم عینی واقعه عاشورا است تا با یادآوری تکرار این حماسه افرادی که اعتقادی به بسیج و جهاد ندارند را به باور یقین برساند.
وی افزود: قدرت و صلابت آخرین تصویر شهید محسن حججی نشان داد که چه طور فرهنگ عاشورایی می‌تواند لرزه بر اندام دشمن وارد کند، وی در اسارت عظمت و اقتداری را به رخ جهانیان کشانید که استکبار را نیز به زانو درآورد و این فرهنگ باید الگویی برای تک‌تک افراد جامعه باشد. 
رئیس سازمان بسیج سازندگی بابیان اینکه همه عظمت، قدرت و دستاوردهای اخلاص با مدیریت معنوی انقلاب اسلامی بر خواسته از نظام ولایی شکل‌گرفته است، ابراز داشت: دشمن زمانی که گزینه‌های نظامی را برای عملیاتی ساختن نقشه‌های شوم خود نقش بر آب دید لذا این بار با ایجاد جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد شکاف بین ملت و حاکمیت است که مردم ایران در تحریم‌های ظالمانه غربی‌ها روی پای خود ایستاده و آن‌ها را از نفوذ در ایران ناکام گذاشتند.
غلامی در ادامه تصریح کرد: امروز نام سید حسن نصر الله افتخار هر مسلمان آزادی‌خواهی در عالم است چراکه با قدرت‌هایی مانند حزب الله و حماس علیه نظام‌های جعلی اسرائیلی فعالیت می‌کنند لذا ما نیز باید تا سر افکندی این رژیم اشغالگر همه همت و توان خود را به کاربندیم.
وی افزود: دشمنان قسم‌خورده اسلام و مسلمین با استفاده از آخرین امکانات و ضمن بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های خود می‌کوشند تا به نقشه‌های شوم خود یعنی تسلط بر امت‌های اسلامی دست یابند ولی امروز این قدرت پوشالی برای همه مردم شناخته‌شده است چراکه ایران با هوشیاری اجازه نخواهد داد احدی به مرزهای آن تجاوز کند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی بابیان اینکه سلاح رزمندگان اسلام در سراسر جهان قدرت ایمان، مقاومت و ایستادگی است، ابراز داشت: در فیلم اسیران آمریکایی در خلیج فارس چهره‌های گریان و مضطرب آن‌ها را دیدیم و حال اگر آن را در کنار تصویر شهید محسن حججی قرار دهیم به هیچ وجه از نظر صلابت و ایستادگی قابل مقایسه نخواهد بود که نشان می‌دهد امروز حافظ سرزمین‌های اسلامی همین سلاح تفکر و عظمت و اقتدار است.
غلامی ادامه داد: بی شک برگزاری یادواره‌های شهدا نه تنها در خطیر کوه بلکه در جای‌جای میهن اسلامی نشان می‌دهد همچنان پای تجدید عهد و میثاق با امام حسین(ع) ایستاده‌ایم و نخواهیم گذاشت احدی در این جنگ تفکر انقلابی ما را خدشه‌دار کند.
وی بابیان اینکه یادواره شهدا یک مجلس فاتحه‌خوانی نیست و بیان یادآوری حماسه‌ و رشادت‌های بی‌بدیل رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است، افزود: عظمت امروز ایران اسلامی توسط همین مجلس‌های معنوی و فرهنگ عاشورایی مردم گره‌خورده است که تا مادامی این فرهنگ در دل جوانان وجود دارد کشور ما از هر حربه‌ای در آرامش و امنیت خواهد بود.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *