سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
به دلیل حمایت از نژادپرستی؛

یک نماینده دموکرات خواستار استیضاح ترامپ شد

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب: 542089
نماینده دموکرات ایالت تنسی آمریکا گفت که قصد دارد به دلیل حمایت رئیس جمهور آمریکا از نژادپرستان طرح استیضاح وی را به کنگره ارائه دهد.
یک نماینده دموکرات خواستار استیضاح ترامپ شد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از هیل، «استیو کوهن»، نماینده دموکرات ایالت تنسی آمریکا اعلام کرد می خواهد به دلیل حمایت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از گروه‌های نژادپرست طرحی را برای استیضاح وی به کنگره ارائه کند.  
کوهن در بیانیه‌ای ضمن انتقاد از صحبت های اخیر  ترامپ مبنی بر حمایت از گروه‌های نژادپرست و همچنین محکوم نکردن خشونت‌های آنها گفت: ترامپ در آزمون رهبری اخلاقی جامعه در سمت رئیس‌جمهور، مردود شده است.
پیش از کوهن نیز یک نماینده دموکرات دیگر در مجلس نمایندگان آمریکا چند روز پیش طرح دیگری برای استیضاح دونالد ترامپ ارائه کرده بود. این نماینده که  قانونگذار ایالت کالیفرنیا است،  درطرحی که ارائه داد، ترامپ را به مانع‌تراشی در عدالت در جریان تحقیقات فدرال در مورد دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا متهم کرده است.
استیضاح ترامپ در صورتی انجام خواهد شد که اکثریت اعضای کنگره آمریکا با درخواست پیشنهاد کننده این طرح موافقت کنند.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *