پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی:

شهادت حججی، حجتی برای کارگزاران نظام است

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب: 542078
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهادت شهید حججی را حجتی برای همه دانست و گفت: این واقعه حجتی برای همه ما خصوصاً کارگزاران نظام است.
شهادت حججی، حجتی برای کارگزاران نظام است
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی در مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی که امروز در مصلای نجف آباد برگزار شد در سخنانی با اشاره به مفهوم شهادت گفت: مسلمانان هنگامی که پا به دنیا می‌گذارند با مفهوم شهادت آشنا می‌شوند و هنگامی که از دنیا می‌روند با شهادت از دنیا می‌روند، هر انسان مسلمان موقع مرگ با گفتن شهادتین چشم از دنیا می‌بندد.
وی ادامه داد: شهید به مقامی می‌رسد که هم از زبان شهادت را بیان می‌کند و هم در عمل فعل شهادت را صرف می‌کند. شهید حججی در برابر جنایتکار‌ترین و پلید‌ترین دشمنان اسلام ایستاد و به شهادت رسید.
محمدی داعش را مجموعه‌ای از اسلام سفیانی و اسلام ناب آمریکایی دانست و گفت: شهید ما مفتخر است که به دست پلید‌ترین انسان‌ها که آمریکا و صهیونیسم پدر و مادر این گروه هستند به شهادت رسید و مثل سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) سر از تنش جدا شد. به واقع جنایات اینها کمتر از یزدیان نیست.
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهادت شهید حججی را حجتی برای همه دانست و گفت: این واقعه حجتی برای همه ما خصوصاً کارگزاران نظام است که با عزت مذاکره کنند و مبادا سلفی ذلت بگیرند و مبادا در صحنه فوتبال با رژیم صهیونیستی رقابت کنند، این نه تنها خواست شهید بلکه خواست همه مردم است و از نظر ما این حرکات محکوم است.
وی شهید حججی را عاقبت بخیر دانست و گفت: با ریخته شدن خون شهید خدا همه گناهانش را می‌بخشد و امام حسین(ع) و دیگر اهل بیت(ع) به استقبال او می‌آیند. همچنین حیات بخشی و طهارت بخشی دو موضوعی است که از طریق شهادت نصیب انسان می‌شود. شهید با شهادتش پاک می‌شود و همه گناهانش بخشیده و با شهادت درواقع به حیات ابدی می‌رسد.
محمدی ادامه داد: شهدا زنده هستند و هرکس در راه خدا کشته شود در واقع حیات ابدی نصیبش شده است.
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی نجف‌آباد را شهری منصوب به امام علی(ع) عنوان کرد و گفت: این شهر با تقدیم هزاران شهید به انقلاب اسلامی رنگ و بوی تقوا دارد و جوانان این شهر مقامات عند ربی به بار آوردند. شهید حججی جوانی است که در این شهر پرورش یافته و خانواده‌اش هم همه عالم هستند و در این خانواده چند آیت‌الله وجود دارد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *