جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
شایعه ای که هنوز تایید نشده است؛

نقش یک مدیر در فحاشی به طارمی

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب: 542048
شنیده می شود عامل فحاشی به آقای گل لیگ برتر یکی از مدیران تیم پرسپولیس بوده است.
نقش یک مدیر در فحاشی به طارمی
به گزارش جهان نيوز، شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم سیاه جامگان رفت و در پایان 90 دقیقه 2 تیم به تساوی یک به یک رضایت دادند.
در حالی که نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان برانکو به پایان رسیده بود ولی در آغاز نیمه دوم  تماشاگران مانند چند هفته گذشته با تشویق گادوین منشا خواهان حضور این بازیکن درون زمین شدند و با توجه به ناکامی بازیکنان پرسپولیس در امر گلزنی برانکو تصمیم گرفت گادوین منشا را به جای علی علیپور وارد مسابقه کند.
هنوز چند دقیقه از ورود گادوین به داخل زمین نگذشته بود که طارمی در یک موقعیت تک به تک با محمد ناصری دروازه بان تیم سیاه جامگان قرار گرفت و در حالی که می توانست با یک پاس گادوین منشا را تغذیه کند تا او با  با ضربه ای آهسته گل دوم تیمش را به ثمر برساند، به هر دلیلی از این کار امتناع کرد تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌ آزادی از این حرکت طارمی ناراحت شوند و به جای روحیه دادن به مهاجم تیمشان، به او فحاشی کنند. این اتفاق در حالی به وقوع پیوست که منشا در طرف دیگر استادیوم تشویق می شد.
در پایان هم با وجود اینکه همه فکر می کردند پرسپولیس با کسب 3 امتیاز بازی از زمین بیرون می آید اما بازی با تساوی 2 تیم به پایان رسید.
طارمی از فحاشی هوادارن ناراحت بود و گریست، سید جلال حسینی و حسین ماهینی کاپیتان‌های اول و دوم پرسپولیس هم  هنگام در واکنش به فحاشی‌‌ها به بهترین بازیکن 2 فصل گذشته لیگ برتر انتقاداتی شدید مطرح کردند و به طور شفاف و علنی اعلام کردند که در جست و جوی افرادی هستند که به طارمی فحاشی کرده اند.
پس از اتفاقات ناگوار شب گذشته در جریان دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان همه به دنبال پیدا کردن عامل این وقایع هستند. یعنی  همان لیدری که جو ورزشگاه را 2 قطبی کرد و عامل فحاشی‌ها به مهدی طارمی بوده است. البته امیدواریم این موضوع صحت نداشته باشد اما گفته می شود یکی از مدیران تیم پرسپولیس که رابطه خوبی هم با طارمی ندارد یکی از متهمین اصلی این پرونده است و به نظر می رسد این شخص با برخی لیدر ها رابطه برقرار کرده تا حرکات طارمی زیر نظر گرفته شود و در صورت ناکامی در امر گلزنی، این بازیکن مورد هجمه قرار گیرد.

شاید لیدر های پرسپولیس برای تبرئه خودشان از اتهام به زودی فرد مظنون را معرفی کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *