سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۳
ماموستا شیرزادی:

ایران به‌عنوان "ابرقدرت" در تمام دنیا شناخته شده

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 542036
امام جمعه مریوان گفت: امروزه ایران اسلامی با توجه به رشادت مردان و زنان غیور این میهن به‌عنوان "ابرقدرت" در تمام دنیا شناخته شده است.
ایران به‌عنوان "ابرقدرت" در تمام دنیا شناخته شده
به گزارش جهان نيوز، ماموستا مصطفی شیرزادی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور که در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: آزادگان سند افتخار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که با ایثار و جان فشانی‌های خود امنیت کنونی را برایمان به ارمغان آورده‌اند.
وی گفت: رژیم بعثی عراق به‌دلیل مزین کردن ایران به کلمه اسلامی با ما دشمنی داشت و این دشمنی و کینه‌ورزی آنها باعث شد تا جنگی ناخواسته علیه مردم ایران به‌وجود بیاید.
امام جمعه شهرستان مریوان تصریح کرد: ایثار و از خودگذشتگی ایثارگران در زمان جنگ تحمیلی برکسی پوشیده نیست و همیشه رشادت‌های آنان  ماندگار و سبب «آبرو، عزت، آرامش و ثبات امنیت ایران اسلامی» شده است.
وی گفت: امروزه ایران اسلامی با توجه به رشادت مردان و زنان غیور این میهن به‌عنوان "ابرقدرت" در تمام دنیا شناخته شده است.
ماموستا شیرزادی با اشاره به رشادت‌های مردم شهرستان مریوان در ایام جنگ تحمیلی افزود: امروزه و با گذشت بیش از 38 سال از عمر پربرکت جمهوری اسلامی، مردم کردستان و این منطقه هنوز مشغول به "جهاد در راه خداوند" هستند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دورود بر شرافت این ماموستا
علی اصغفهانی
Iran, Islamic Republic of
تا باد چنین بادا
Iran, Islamic Republic of
یا ایها الذین امکنوا لا تغلوا فی دینکم