سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

کریمی قراردادش را با دیناموزاگرب فسخ کرد

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 542035
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان قراردادش را با باشگاه دیناموزاگرب فسخ کرد.
کریمی قراردادش را با دیناموزاگرب فسخ کرد
به گزارش جهان نيوز، علی کریمی بعد از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت قراردادش را با باشگاه دیناموزاگرب فسخ کرد تا در حال حاضر بازیکن آزاد به حساب بیاید.
مدیربرنامه‌های کریمی که در اروپا به سر می‌برد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با تأیید این خبر گفت: با رضایت طرفین قرارداد کریمی با باشگاه دیناموزاگرب فسخ شد و در حال حاضر این بازیکن پیشنهاداتی از کشور کرواسی و کشورهای دیگر اروپایی در دست دارد که در حال بررسی آنها هستیم.
وی با بیان اینکه کریمی دوست دارد در فوتبال اروپا به کارش ادامه دهد، یادآور شد: کریمی علاقه‌مند است بازی در کشورهای اروپایی دیگر غیر از کرواسی را هم تجربه کند از این‌رو فعلاً در حال بررسی پیشنهادات رسیده هستیم تا بهترین تصمیم را بگیریم.
به گزارش تسنیم، باشگاه سپاهان سخت به دنبال بازگرداندن علی کریمی به این تیم است، اما با توجه به صحبت‌های مدیربرنامه‌های رسمی‌اش علاقه‌مند است در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *