جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۰
۲۶

تبلیغ تماشای فیلم با استفاده از تصویر یک حرامزاده!

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 542018
مپانی زیر مجموعه آپارات در ارائه تبلیغات و بیلبوردهای شهری از تصاویر سریالی استفاده می‌کند که بنیان داستانی‌اش با زنای برادر و خواهر شکل می‌گیرد.
تبلیغ تماشای فیلم با استفاده از تصویر یک حرامزاده!
به گزارش جهان نيوز، مدت‌های طولانی بود که مراجع رسمی به بازیگران شناخته سینما و تلویزیون اجازه حضور در عرصه تبلیغات را نمی‌دانند و به همین دلیل سال‌های متمادی آرزوی چهره‌های شناخته شده عرصه سینما ریال تلویزیون، ورزش، حضور در عرصه‌های تبلیغاتی بود. البته چند سالی است که این مشکل برطرف شده است اما همیشه در حوزه فرهنگ سازی یا از این سوی بام می‌افتیم یا از سوی دیگر بام.
 

اخیرا کمپانی فیلمو وابسته به سایت آپارات اقدام به تبلیغات گسترده ای در سطح شهر تهران کرده و تصویر بازیگری که در سریال ممنوعه «بازی تاج و تخت» نقش یک قهرمان حرامزاده  را ایفا می‌کند (کیت هرینگتون) را در بیلبوردهای شهری خود استفاده کرده است. البته می‌توان در مقاله‌ای تفصیلی به تخلفات سایت فیلمو و ارائه آثار کمپانی میجر بدون خرید رایت ویدئویی و توزیع آن پرداخت اما در این مجال به همین موضوع باید بسنده کرد که کمپانی زیر مجموعه آپارات در ارائه تبلیغات و بیلبوردهای شهری از تصاویر سریالی استفاده می‌کند که بنیان داستانی‌اش با زنای برادر و خواهر شکل می‌گیرد. بالاخره مسئولان فرهنگی در این کشور چند سالی است که بیشتر وقت خود را استراحت می‌کنند و کافیست بگوییم مچکریم!
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Mohamad
Iran, Islamic Republic of
اسم سریال ممنوعه که میارین همه بدوبدو میرن میگیرنش ببینن چی بوده که ممنوع بوده
لعنت بر شیطان بزرگ
Netherlands
لعنت خدا و رسول بر شیطان
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر ..... ، ... ، جاسوسان موساد، و مسؤولان بی کفایت. با همین حال معنوی، دعا میکنم به مرگ سخت، بمیرند کسانیکه اجازه توهین به ارزش های اسلامی را، میدهند.
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به اسلام داره. خخخ بدتر از داعش شدیما اصلا سریال برید ببینید بعد نظر بدید سریال اصلا کاری به اسلام نداره
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز محتواهای فرهنگی دقیقا به حال و هوا و دین شخص جنابعالی و من و همه افراد جامعه مسلمان ارتباط و وابستگی خیلی عمیق و محکم و ناگسستنی دارد.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز جان این دفعه مته به خشخاش گذاشتی ! فیلمیو صرفا از عکس یکی از بازیگران سریال تاج و تخت استفاده کرده و نه بیشتر.
این که تیتر بزنی استفاده از تصویر یک حرامزاده ... بزرگ کردن بی مورد یک ناهنجاری فرهنگی به اسم "رواج غیر قانونی فیلمها و سریالهای هالیوودی در کف خیابانهای تهران" در جهت غلط است.
من یک بیننده پر و پا قرص سایت شما هستم و توفیق بیشتر شما را از خدا خواستارم.
علی
Iran, Islamic Republic of
با بودن این دولت ..... اینها طبیعی است از این بدترش را شاهد هستیم اینکه چیزی نیست
Iran, Islamic Republic of
انتخابات یعنی همین مردم رای دادن اعتراض شما یعنی دیکتاتوری
من خودم مخالف این دولتم اما بالاخره انتخابات یعنی همین
Iran, Islamic Republic of
انتخابات یعنی نسل کشی منتقدان و خفه کردنشان؟
Canada
کسانیکه این بیلبورد را میبینند یا قبلا این سریال را دیده اند و در جریان موضوع هستند که در این صورت اعتراض شما بیمعنی و بلااثر است و یا اینکه این سریال را هرگز ندیده اند که در اینصورت کار شما تبلیغ و گسترش فحشاست.
Japan
بسیار عالی
مسعود
Iran, Islamic Republic of
هر دم از این باغ صدا می رسد
به نظر من استراحت نمی کنند چهار نعل به مقدسات دین میتازند
Canada
وقتی حضرت آقا فرمودند شبیخون فرهنگی، یک عده اصلاحاتی لبخند زدند، حالا تحویل بگیرید.
مگر برادر ادران جهان نیوز به فساد گسترده در دانشگاه آزاد در زمان جاسبی و مرحوم رفسنجانی رسدیگی کنند.
یونس
Iran, Islamic Republic of
آقا من یک بار سایت فیلمو رو که باز کردم به طور خودکار یک پیامک از گوشیم فرستاد و 16 هزار تومن به حساب تلفن همراهم برای عضویت در سرویس تماشای فیلم اضافه شد، که این کار سایت فیلمو عین کلاه برداری هست، من که راضی نیستم و حرامشون باشه
Iran, Islamic Republic of
دروغ نگید دروغ گناه کبیرست من کلا فصل ها و قسمتاش دان کردم کاملا مجانی
Iran, Islamic Republic of
دنیای پیچیده و عظیم نغمه رو وارد بازی سیاست کثیفتون نکنید. لرد اسنو چه ربطی به زنای لنستیر ها داره. الان منظور شما اینه تصویر لرد اسنو باعث زنا در جامعه میشه؟؟؟!!!!!!!!!!! چقد شما بدبختین. لرد اسنو یه حلال زاده از خاندان تارگرین و استارک هستش. کسی که خیلیا معتقدن آزور آهای موعوده. من دارم به این سریال و کتاباش زندگی میکنم. کسی حق نداره بدون اطلاع و بدون خوندن کتابای نغمه، با اهداف سیاسی مسخره اونو نقد کنه. مطمئن باشین اگه دنیا ادمایی مثه لرد اسنو داشت جای خیلی بهتری میشد. اما متاسفانه فقط باید تو یه دنیای فانتزی دنبال اون گشت.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
سلام
اولا که تیترتون غلطه و این شخصیت حرامزاده نیست
دوما فصل ۷ این سریال اومده و اگه قرار بر دیدن بود کسی می خواست ببینه تویه این ۷ سال میدید
سوما این سریال یکی از شاهکار های دنیای فیلم و سریال هست و برترین سریال جهان شناخته شده که استفاده از عکس یک شخصیت از اون در بیلبورد تبلیغاتی برای یک سایت فیلم و سریال یک امر بدیهیه
چهارما این مطلب شما خودش تبلیغاته😐
پنجما چند تا بیلبورد تبلیغاتی در فرهنگ هیچ جامعه ای تغییر ایجاد نمیکنه
ششما...
Iran, Islamic Republic of
بابا شما ها چرا دوزاریتون کجه ...
اصلا نگرفتید حرف این مطلبو ، بعد همه هم اومدن و توضیح دادن که این یارو حرومزاده نیست و در ادامه داستان معلوم میشه این بابا الِ و بلِ ... بابا برادر من مشکل اینجاست که تو کشور اسلامی ، فیلمی که موضوعش و شخصیت قهرمانش حرومزاده معرفی شده ( حتی اگر تو فصل هفتم ، مشخص بشه نیست ) رفته رو بیلبورد ، مثل اینکه عکس یه هنرپیشه قبل انقلاب با همون گریمی که تو فیلم فارسی بازی کرده بره رو بیلبورد ... افتاد !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شما حتما خودتون دیدین سریالو که میگین حروم زادس
البته اگه کامل دیده باشین آهرش معلوم میشه حروم زاده نیست
ميثم
Iran, Islamic Republic of
تيترتون بسيار تند و زننده بود
اين شخصيت كيت هرينگتون هستش
اگه اخبار سريال ديده باشيد اين فرد به اشتباه حرامزاده خوانده شده، نه تنها شخصيتش حرام زاده نيست بلكه داراي اصل و نسب اصيل هستش ، برچسب حرامزادگي به دليل محافظت ازش بهش نسبت داده شده،
كمي تحقيق كنيد و يكه طرفه قضاوت نكنيم

تنها مشكل اين كار اينه كه حق كپي رايتي رعايت نشده براي پخش اين سريال همين.
Netherlands
خاک بر سرت جهان نیوز که اجازه انتشار این مطلبو دادی، من نمیدانم که واقعا سواد و استدلالتوندکجا رفته، در مورد موضوعی چیزی نمیدونی حرف نزن برادر، این سریال 8 ساله پرطرفدارترین سریال دنیاست دقت کن پرطرفدارطرین سریال دنیا، الان دقیقا میگین سریال ممنوعه ، یعنی کل دنیا میگن خوبه فقط شما میگین بده
Iran, Islamic Republic of
یعنی فقط به خاطر اینکه پرطرفداره نباید به این فیلم گفت ممنوعه ؟؟؟ عجب استدلالی !!!
الان شما می دانید پرطرفدارترین موضوعی که تو فضای وب سرچ میشه چیه ؟؟ آیا اون موضوعات ممنوعه هست یا نه ؟؟
tyrant
Iran, Islamic Republic of
به نظر من باید از شخصیت شاه شب تو سریال برای بیلبورد استفاده میکردن
دنریس هم بد نمیشد
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
تو دنیایی که به همه چیز با عینک واقع بینی دیده میشه متاسفم واسه کسانی که چشمشون رو بر روی واقعیت بستن و فکر میکنن که ما مدینه فاضله هستیم و دیگران حرام زاده یا هر چیز دیگه ای.آیا فساد و هر چیزی که مرتبط با اون هست فقط برای اجانب هست؟؟ما کجاییم؟؟و داریم چیکار میکنیم ؟؟چه سودی به حال این کره خاکی داشتیم؟