پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
فرمانده صهیونیست:

حدود ۱۰۰ بار به کاروان حزب‌الله حمله کرده‌ایم

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 541993
فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار اعتراف کرده این رژیم در طول پنج سال گذشته حدود ۱۰۰ بار به کاروان حزب‌الله لبنان حمله کرده است.
حدود ۱۰۰ بار به کاروان حزب‌الله حمله کرده‌ایم
 
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، یک فرمانده ارشد رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه برای اولین بار اعتراف کرد نظامیان این رژیم  از سال 2012 نزدیک به 100 بار به کاروان نیروهای حزب‌الله لبنان حمله کرده‌اند. 

«امیر اشل»، در آخرین روز مأموریت خود به عنوان فرمانده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که در طول پنج سال گذشته این رژیمبه «کاروان تسلیحاتی» حزب‌الله لبنان در مناطق مختلف حمله کرده است. وی گفت شمار این حملات، در حال نزدیک شدن به صد است. 

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشته پیش از این برخی از مقامات اسرائیلی، از جمله بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم آشکار به انجام این حملات اشاره کرده‌اند، اما آماری درباره تعداد آنها ارائه نکرده‌اند. تا کنون، اسرائیل تمایلی به صحبت کردن درباره میزان این حملات که در خارج از مرزهای فلسطین اشغالی انجام می‌شود نداشته است. این اولین بار است که یک افسر ارشد ارتش رژیم صهیونیستی، به طور مشخص درباره این موضوع صحبت می‌کند.

«اشل» در توضیح درباره چنین حملاتی گفت: «چنین اقدامی می‌تواند موردی جداگانه، کوچک و در مقیاس دقیق باشد و یا می‌تواند در یک هفته به صورت فشرده علیه شمار زیادی از عناصر انجام شود. جای خوشحالی است که آنها به صورت غیرعلنی در جریان هستند.»

در چند سال اخیر رژیم صهیونیستی چند بار به بهانه مقابله با انتقال سلاح به حزب الله لبنان نقاطی در خاک سوریه را هدف قرار داده است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *