پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱
پیرمردی که پسرخوانده‌اش را به قتل رساند

کشف راز ۲ سر بریده شده در تهران/ یک پیرمرد در پشت پرده جنایت!

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۲۷
کد مطلب: 541911
سرپرست دادسرای جنایی تهران به افشای راز ۲ سر بریده‌ای که ۲ هفته قبل در تهران کشف شده بودند، اشاره کرد.
کشف راز ۲ سر بریده شده در تهران/ یک پیرمرد در پشت پرده جنایت!
به گزارش جهان نيوز، 2 هفته قبل بود که در تهران و در منطقه شیخ بهایی 2 سر بریده که آثار سوختگی داشتند متعلق به یک دختر و پسر کشف شد. از آن زمان بررسی‌ها برای مشخص شدن هویت این دو سر بریده آغاز شد تا اینکه سرانجام امروز راز این جنایت برملا شد.

قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران بزرگ درباره چگونگی افشای راز این جنایت هولناک گفت: همزمان با کشف این 2 سر بریده بقایایی از اجساد در سطل‌های زباله در جاهای مختلفی از شهر تهران کشف شد.

وی گفت: با همکاری خوب سازمان پزشکی قانون و پلیس آگاهی تهران مشخص شد براساس آزمایش‌های صورت گرفته همه این تکه‌های کشف شده متعلق به همان 2 سر بریده است.

شهریاری افزود: با تحقیقات فنی و قضایی صورت گرفته مشخص شد یک خودروی شاسی‌بلند لندرور در زمان رهاسازی سرها در منطقه‌ شیخ بهایی تردد داشته است.

وی گفت: سرانجام مشخص شد یک خودرو لندرور در همان منطقه ثبت شده و مأموران پلیس به محل سکونت صاحب خودرو مراجعه کردند که مشخص شد صاحب آن یک پیرمرد است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران بیان داشت: بررسی از همسایه‌های پیرمرد حکایت از آن داشت دختری و پسری در منزل وی سکونت داشتند که مدتی است از سرنوشت آنها خبری در دست نیست.

این مقام قضایی تصریح کرد: پس از بازجویی متعدد از این پیرمرد وی گفت پسرخوانده‌ای به نام آرش داشتم که همه اموالم را به نام او کرده بودم اما اخیراً با دختری آشنا شده‌بود که شیشه مصرف می‌کرد و در منزل من اقدامات خلاف قانون انجام می‌دادند.

این پیرمرد گفت: چندین بار با آرش و این دختر جوان درگیر شدم تا اینکه یک روز قبل از حادثه همسر پیرم را به شهرستان برده و پس از بازگشت به تهران و درگیری مجدد با این 2 نفر آنها را با اسلحه شکاری به قتل رساندم.
متهم ادامه داد: با یک اره برقی بدنه این 2 نفر را تکه‌تکه کردم و هر تکه را در جایی انداختم.

شهریاری گفت: به این ترتیب راز این جنایت هولناک برملا شد و با توجه به اعتراف این پیرمرد سایر دستورات قضایی صادر شده است.
 
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
مطمئن هستید خود پیرمرده شیشه مصرف نمیکرده؟ ما دلمون نمیاد یه حییون رو با سنگ بزنیم بعد این آقا نه تنها دو نفر رو کشته بلکه با اره برقی تیکه تیکه کرده. پناه بر خدا!