پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۴
۱۲

دعوت کی‌روش از شجاعی و حاج‌صفی به تیم ملی

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب: 541893
سرمربی تیم ملی قصد دارد از دو بازیکن ایرانی پانیونیوس برای اردوی جدید تیم ملی دعوت کند.
دعوت کی‌روش از شجاعی و حاج‌صفی به تیم ملی
به گزارش جهان نيوز، احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی، دو بازیکن ملی‌پوش کشورمان که چندی‌پیش در ترکیب تیم پانیونیوس یونان مقابل نماینده رژیم اشغالگر قدس قرار گرفتند آینده‌شان در تیم ملی فوتبال از همان زمان شرایط نامعلومی پیدا کرد ولی شنیده می‌شود قرار است بازهم به تیم ملی دعوت شوند.

چند روز قبل، محمدرضا داورزنی در صحبتی اعلام کرد این دو بازیکن از حضور در تیم ملی محروم خواهند بود و دیگر به اردوها دعوت نمی‌شوند. اظهار نظری که بازتاب زیادی در رسانه‌ها و میان فوتبالدوستان داشت و هرکسی واکنشی نسبت به آن نشان داد.

پس از صحبت‌های داورزنی بود که فدراسیون جهانی فوتبال طی نامه‌ای به مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد محرومیت این دو بازیکن توضح خواسته بود که مسئولان فوتبال کشورمان اعلام کردند این خبر صحت ندارد و کسی را از حضور در تیم ملی محروم نکرده‌اند.

در همین راستا خبر می‌رسد فهرست جدید کارلوس‌ کی‌روش که قرار است به زودی منتشر شود، آماده شده و نام شجاعی و حاج‌صفی در آن به چشم می‌خورد.

باید دید در نهایت این موضوع به کجا خواهد رسید و اینکه شاهد حضور مجدد دو بازیکن ایرانی پانیونیوس در تیم ملی خواهیم بود یا نه.
مرجع : ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداوند خواری آوران را خوار دنیا و آخرت فرماید

و عزت بخشان را عزت دنیا و آخرت مرحمت بدارد
محمد
Iran, Islamic Republic of
وقتی که رؤسای فدراسیون موضع گیری صریحی نمی‌گیرند، چه دلیلی داره کیروش این دو رو دعوت نکنه؟
علی
Iran, Islamic Republic of
مسئولین از شهدا خجالت نکشند اسراییل دیگر تابو نیست چون خودشان از انها بدتر هستند چرا ملت را سر کار می گذارید شما که هر چه خواستید انجام دادید مجلس هم که همراهتان است دیگر برای عوام فریبی هزینه نکنید
Iran, Islamic Republic of
ما اجازه نمی دهیم یک اجنبی دو خائن را به تیم ملی دعوت کند وزیر بی خیال ورزش غیرت به خرج دهد غیرتمندان غیرتمندانه عمل کنند کی روش دهن کجی می کند تو دهنش بزنید
افشین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه چون کشور اشغالی فلسطین در سازمان ملل به نام اسراییل به تایید رسیده امکان دارد ما را از بازیهای یبن المللی حذف و یا جریمه های سنگین کنند که قبلا چندین مورد اینکار را کرده اند فکر کنم کیروش انها را به تیم ملی دعودت بکند و لیست انها را هم رد بکند ولی اجازه بازی به انها ندهد
Iran, Islamic Republic of
عجب... تصمیم گیر کیه؟
Iran, Islamic Republic of
ورزش کشور صاحب نداره هر کسی دخالت می کنه
Iran, Islamic Republic of
رژیمی اشغالگر و قاتل که گناه و فسادش محرز است، توسط دو تا بچه، به رسمیت شناخته میشود و از سوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، به عنوان عادی سازی رابطه با این رژیم، تقدیر میشوند.
حال، سؤال ما اینست:
علماء، کجایند؟!
Iran, Islamic Republic of
مرگ برآمریکا
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم مناسبش این است که این دو عذرخواهی کنند بعد دعوت شوند
Iran, Islamic Republic of
خیر. عذرخواهی لازم هست، اما مجازات نیست. بازدارنده هم نیست. این دو، دانسته این کار را کرده اند و خطرش رو هم پذیرفته اند. اگر پای مجازاتدارکار نباشه، از فردا، هر کسی هر ... دلش خواست میکنه و بعد هم عذرخواهی میکنه. بعد از یه مدت، همین عذرخواهی هم نمیکنه.
وانگهی، عذرخواهی چطور میتونه رژیم به رسمیت شناخته شده رو از رسمیت بندازه؟ داغ دل مادران شهدای فلسطینی چی؟
بهترین راه، اینه که علمای آگاه قم و سایر شهرها، همچون امام خمینی، اعتراض کن. اونوقت، راه بر خناسان بسته میشه و نقشه شون، نقش بر آب میشه.
Iran, Islamic Republic of
یعنی بعد از امریکا حالا دیگر دولت باید برای اسراییلی هو هم کوتاه بیاید؟! دخالت اجانب در امور داخلی کشور تا کجا؟!