پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

رفع معضل اعتیاد نیازمند یک عزم ملی است

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب: 541883
فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان گفت: رفع معضل اعتیاد نیازمند یک عزم ملی و‌ حرکت جهادی است.
رفع معضل اعتیاد نیازمند یک عزم ملی است
به گزارش جهان نيوز، سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در مراسم افتتاح نخستین دفتر خبرگزاری بسیج غرب کشور  با اشاره به اینکه اگر بین اصحاب رسانه هم‌زبانی و هم صدایی ایجاد شود قطعا تاثیرات بسیار خوبی در جامعه نیز دارد اظهار داشت:  رسانه‌‌ها می‌توانند با ایجاد انگیزه و برانگیختگی در زمینه طرح کرامت در  جامعه یک حرکت عمومی ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه امروز بیشترین هجمه‌های دشمن در زمینه مفاسد اجتماعی در حوزه  مواد مخدر است تصریح کرد: با کار مقطعی نمی‌توان در مقابل مواد مخدر ایستاد.
مجیدی با بیان اینکه ضروریست اصحاب رسانه به عنوان یک مطالبه‌گر، فعالیت‌‌های دستگاه‌‌های اجرایی به ویژه سپاه را در‌ زمینه مبارزه با موادمخدر  بخواهید افزود: با این ظرفیت بالای رسانه در شهرستان ملایر می‌توان ماموریت‌ها و‌ رسالت‌های اصلی و‌ مهمی را انجام داد.
فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی تصریح کرد: آزادگان به عنوان سفیران نظام جمهوری اسلامی در کشور عراق بودند و سالروز ورود آنان به کشور  بسیار حائز اهمیت بوده و همه باید قدردان زحمات آزادگان باشیم.
وی با بیان اینکه رسانه‌‌ها دارای روحیه جهادی هستند بر استفاده از ظرفیت، توان و روحیه جهادی خبرنگاران در راستای برطرف کردن مسائل اجتماعی و مشکلات هر منطقه تاکید کرد.
سردار مجیدی با اشاره به اینکه رفع معضل اعتیاد نیازمند یک عزم ملی و‌ حرکت جهادی است افزود: امروز مواد مخدر بنیان خانواد‌ها را در کشور درگیر کرده و همه مسئولان، خبرنگاران و اقشار مختلف مردم باید پای کار باشند تا در زمینه ریشه‌کن کردن این بلای خانمان سوز قدم‌مثبتی برداشته شود.
وی ضمن تقدیر از اقدام مثبت شهردار و شورای شهر ملایر در زمینه اهداء ساختمان اهل قلم به رسانه‌‌های شهرستان ملایر افزود: ملایر نخستین شهرستان در استان همدان است که چنین اقدام مطلوبی انجام داده و می‌تواند به عنوان الگو برای دیگر شهرهای استان همدان باشد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *