پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
صندوق بین المللی پول:

چین مشکل بدهی‌هایش را حل کند

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب: 541827
صندوق بین المللی پول پیش بینی رشد اقتصادی چین در سال ۲۰۱۷ را از ۶.۲ درصد به ۶.۷ درصد افزایش داد؛ در عین حال به پکن تاکید کرد که باید مشکل بدهی در حال رشد خود را حل کند.
چین مشکل بدهی‌هایش را حل کند
به گزارش جهان نيوز، به نقل از سی ان بی سی، صندوق بین المللی پول پیش بینی رشد اقتصادی چین در سال ۲۰۱۷ را از ۶.۲ درصد به ۶.۷ درصد افزایش داد؛ اما پکن باید مشکل بدهی در حال رشد خود را حل کند.
 اقتصاد چین به اندازه کافی خوب به نظر می رسد که صندوق بین المللی پول چشم انداز و پیش بینی رشد خود را برای این کشور افزایش داده، اما این سازمان همچنین درباره افزایش بدهی در دومین اقتصاد بزرگ جهان هشدار داده است.
صندوق بین المللی پول روز سه شنبه بررسی سالانه خود درباره چین را منتشر کرد و در آن پیش بینی رشد خود از این کشور را به ۶.۷ درصد در سال ۲۰۱۷ افزایش داد، قبلا پیش بینی صندوق رشد ۶.۲ درصدی بود. همچنین این سازمان اعلام کرد: انتظار می رود چین از الان تا سال ۲۰۲۱ به طور متوسط رشدی ۶.۴ درصدی داشته باشد. تخمین قبلی سازمان رشد ۶ درصدی بود.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *