جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام:

تغییرات ساختاری و محتوایی مجمع تشخیص به زودی اعلام می‌شود

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 541805
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای اعلام کرد: برنامه‌های آینده و تغییرات ساختاری و محتوایی مجمع تشخیص مصلحت نظام به زودی توسط دبیر مجمع اعلام می‌شود.
تغییرات ساختاری و محتوایی مجمع تشخیص به زودی اعلام می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیانیه‌ای اعلام کرد: برنامه‌های آینده و تغییرات ساختاری و محتوایی مجمع تشخیص مصلحت نظام به زودی توسط دبیر مجمع اعلام خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: نظر به صدور حکم  انتصاب رئیس و دبیر  محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین اعضای محترم آن توسط رهبر معظم انقلاب، لازم به یادآوری است جزئیات برنامه‌ها و روند فعالیت آتی مجمع به ویژه کیفیت  تغییرات ضروری که مقام معظم رهبری ابلاغ در حکم انتصاب خود تحت عنوان ضمائم و پیوست‌ها ابلاغ فرموده‌اند به زودی توسط دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در قالب یک کنفرانس خبری به اطلاع  رسانه‌ها و مردم  خواهد رسید.

لذا با توجه به برخی مطالب غیرقابل وثوق در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی که در قالب "شنیده ها" منتشر می‌شود، ضمن تشکر از دلسوزی و توجه افراد، از فعالان رسانه‌ای درخواست می‌گردد از انعکاس این‌گونه مطلب خودداری کرده، تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های مرتبط با مجمع تشخیص مصلحت نظام را صرفا به نقل از دبیر محترم که سخنگوی رسمی این نهاد می‌باشد، منعکس نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *