کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پلیس تهران مانع تکرار یک بنیتای دیگر شد

25 مرداد 1396 ساعت 15:15

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ماجرایی مثل بنیتا در شب گذشته اتفاق افتاد که مأموران زبده پلیس پایتخت توانستند در عرض یک ساعت مأموریت مورد نظر را انجام داده و کودک را سالم به خانواده تحویل دهند.


به گزارش جهان نیوز به نقل ازفارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه به صدها عملیات که پلیس تهران با موفقیت انجام می‌دهد،‌ اشاره کرد و اظهار داشت: مأموران انتظامی تهران بزرگ در طول 24 ساعت، چندین عملیات انجام می‌دهند تا شهروندان همواره در آسایش و آرامش باشند.

وی با تأکید بر این نکته که بالاترین شأن برای پلیس را خدمتگزاری به مردم می‌داند، از برنامه‌های خود در راستای امنیت، آسایش و آرامش آحاد مردم سخن گفت و اعلام کرد: 99 درصد مردم در چارچوب قوانین و ضوابط جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنند و فقط یک درصد قانون‌شکن و مخل امنیت داریم که پلیس با آن یک درصد با شدیدترین شیوه برابر قانون و مقررات و ضوابط برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد پایتخت با بیان این مطلب که در شب گذشته 7 ـ 8 مورد خاص در تهران رخ داده، به ذکر یکی از عملیات‌های این پلیس در شب گذشته پرداخت و گفت: ماجرایی مثل بنیتا در شب گذشته اتفاق افتاد که مأموران زبده پلیس پایتخت توانستند در عرض یک ساعت مأموریت مورد نظر را انجام داده و کودک را سالم به خانواده تحویل دهند.
 


کد مطلب: 541786

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/541786/پلیس-تهران-مانع-تکرار-یک-بنیتای-دیگر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com