جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

استکی: ژن برتر شهید حججی بود

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 541706
لژیونر هندبال ایران گفت: به نظر من قهرمانان واقعی ایران امثال شهید محسن حججی هستند.
استکی: ژن برتر شهید حججی بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، الله‌کرم استکی لژیونر هندبال ایران در مورد نتایج تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های سئول کاپ اظهار داشت: سئول کاپ یک تورنمنت تدارکاتی بدون حضور لژیونرها بود. فکر می‌کنم با توجه به اینکه تیم ملی در مراحل آماده‌سازی برای مسابقات مهمتری است دو بازی برابر تونس و کره‌جنوبی بسیار به آمادگی ملی‌پوشان کمک کرد.

وی ادامه داد: طبق اخباری که شنیده‌ام تیم ملی قرار است چند ماه دیگر در مسابقات تونس کاپ حضور پیدا کند و چون این رقابت‌ها در روز‌های مخصوص فدراسیون جهانی برگزار می‌شود، لژیونرها هم می‌توانند در خدمت تیم ملی باشند. برای سئول کاپ اکثر بازیکنان درگیر تیم‌های باشگاهی خود بودند و نتوانستند تیم ملی را همراهی کنند.

لژیونر هندبال ایران یکی از چهره‌هایی بود که به شهادت محسن حججی در فضای مجازی واکنش نشان داد. وی در این خصوص عنوان کرد: من خودم را در حدی نمی‌دانم که بخواهم درخصوص این شهید والا مقام صحبتی کنم. امثال شهید حججی مرد هستند و امثال من فقط ادای مردها را درمی‌آوریم. وقتی آخرین تصویر منتشر شده از شهید حججی را دیدم ناخودآگاه اشک در چشمانم جمع شد، چراکه در آن تصویر چهره مرد و نامرد به وضوح مشخص بود.

استکی با بیان اینکه ژن برتر را به راحتی می‌توان تشخیص  داد، خاطرنشان کرد: خدا به خانواده این شهید بزرگوار صبر بدهد؛ اگر امثال محسن حججی نبودند شرایط بسیار فرق می‌کرد و مشخص نبود چه اتفاقی برای خاک کشورمان می‌افتاد. به نظر من قهرمان واقعی ایران همین افراد هستند و ژن برتر مخصوص آنها است. با وجود چنین بزرگانی نباید به خودمان لقب ستاره بدهیم. خوشحالم که در جایی زندگی می‌کنم که چنین قهرمانانی دارد و می‌توانیم به آنها افتخار کنیم.
وی افزود: حججی رفت تا خیلی چیزها از دست نرود. امیدوارم بتوانیم از جوان عالیقدر الگو بردای کنیم و مانن آنها زندگی کنیم. همانطور که در یکی از تصویرهای طراحی شده دیدم امام حسین (ع) به استقبال این شهید آمده بود و من شک ندارم که شهید حججی در کنار اهل بیت است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *