جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

سگی با وفاداری 10 ساله به صاحب‌مرده خود+عکس

چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 541698
پنج سال از داستان غم انگيز کاپيتان مي‌گذرد. سگ وفاداري که قبر صاحبش را که شش سال از مرگش مي‌گذشت ترک نمي‌کرد. باور کنيد يا نه، اين سگ پير هنوز روزهايش را در کنار قبر صاحبش در انتظار مي‌گذراند، بااينکه بيش از 10 سال از مرگ او گذشته است.
سگی با وفاداری 10 ساله به صاحب‌مرده خود+عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فردا نیوز، وفاداري پايدار کاپيتان اولين بار در سال 2012 تيتر خبر‌ها شد، وقتي روزنامه‌هاي محلي در آرژانتين اين داستان را منتشر کردند.

اين سگ چند ماه پس از مرگ صاحبش از خانه ناپديد شده بود و همسر صاحبش او را در کنار قبر همسرش در گورستان پيدا کرد.

او و پسرش سعي کردند کاپيتان را به خانه ببرند، اما هميشه فرار مي‌کرد و نزد صاحب مرده اش بازمي گشت.

در نهايت آن‌ها فهميدند هيچ چيز نمي‌تواند اين جاي خالي را در قلب کاپيتان پر کند بنابراين اجازه دادند در کنار محبوبش بماند.

طي سال ها، کاپيتان محبت و احترام نگهبانان گورستان را به دست آورد و آن‌ها به او غذا داده و هرسال واکسينه اش مي‌کنند.

اين سگ اکنون 15 سال دارد و بينايي خود را کاملا از دست داده و به سختي راه مي‌رود، اما هنوز کنار قبر صاحبش مي‌نشيند و منتظر روزيست که دوباره به هم بپيوندند.


يکي از نگهبانان گورستان مي‌گويد: «ما نمي‌دانيم او چطور اينجا را پيدا کرده، زيرا صاحبش اينجا نمرده و از جاي ديگري به اين روستا منتقل شده و سپس مستقيما به گورستان آورده شده، او به خانه برنگشته و سگش را دوباره نديده است.

عجيب است که کاپيتان پس از گذشت ماه‌ها از مرگ صاحبش، بوي او را از ياد نبرده است.

من فکر مي‌کنم کاپيتان روح او را مي‌بوييده است و ارتباطي که بين آن‌ها وجود داشته باعث شده بتواند خودش را به قبر برساند.»

يکي از مربيان سگ به تازگي گفته که داستان کاپيتان ثابت مي‌کند که سگ‌ها با انرژي صاحبشان متصل هستند.

سگ‌ها تغييرات الکترومغناطيس و امواج صوتي را تشخيص مي‌دهند. و، چون انرژي کاپيتان با صاحبش در هم آميخته شده او توانسته مکان دفن او را پيدا کند.

10 سال براي سگ‌ها يک عمر به حساب مي‌آيد و کاپيتان تمام عمر خود را در انتظار کنار قبر صاحبش گذرانده است به اميد اينکه دوباره روزي او را ببيند.
 
کلمات کلیدی: 
https://jahannews.com/vdcao6nma49nyi1.k5k4.html
jahannews.com/vdcao6nma49nyi1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
۱- پیشنهاد میشودطی یک آزمایش علمی متصدیان آن منطقه یک نفررا شبیه صاحب سگ گریم کنند تا رفتارهای مشابه انجام داده و مانند او با سگ صحبت کند تا واکنش سگ را ببینند سپس به تحلیل آن بپردازند ۲- خدا عاقبت آدمهارا بخیر کند تا در عالم برزخ یک سگ سیاه همدمش نباشد