پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

برانکو در جلسه با کمال: بازیکن زیاد داریم!

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب: 541545
بعد از اتفاقاتی که میان کامیابی‌نیا و برانکو به وجود آمد، امروز در تمرین پرسپولیس جلسه‌ای میان این بازیکن با سرمربی تیم برگزار شد تا شاید مشکلات بوجود آمده برطرف شود.
برانکو در جلسه با کمال: بازیکن زیاد داریم!
به گزارش جهان نيوز، کمال کامیابی‌نیا با توجه به شناختی که از برانکو دارد، تصور می‌کند با دوری که به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم داشته، جایگاه خود را از دست داده است. از سوی دیگر عملکرد خوب محسن ربیع‌خواه و اعتقادی که برانکو همیشه به او داشته مزید بر علت شده تا کامیابی نیا بیش تر احساس نگرانی داشته باشد. اما در جلسه‌ای که در تمرین برگزار شد چه گذشت؟ خبرنگارانی که امروز در تمرین پرسپولیس حاضر بوده اند توانسته اند به محتوای صحبتهای  برانکو ایوانکوویچ دست پیدا کنند.

برانکو در پاسخ به نگرانی‌‌‌های هافبک تیمش گفت: «من به تو اعتقاد زیادی دارم اما موضوع این است که این فصل برای رسیدن به ترکیب اصلی باید بجنگی. فصل گذشته شرایط بدی داشتیم و به دلیل کمبود بازیکن مجبور بودیم همیشه فقط از چند بازیکن ثابت استفاده کنیم. وقتی بازیکنی مصدوم می‌شد جانشینی نداشتیم اما حالا شرایط فرق کرده. تیمی که می خواهد قهرمان ایران و آسیا شود باید بازیکنان زیادی داشته باشد.  پس باید این فصل برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم باید بجنگی تا به آن برسی.»

اوضاع خوب بازیکن پرسپولیس در این فصل، باعث شده برانکو با اعتماد به نفس بیشتری با بازیکنانش برخورد کند: «برو و فکر کن که با این شرایط می توانی در پرسپولیس به کارت ادامه بدهی یا نه؟ این را بدان من به شدت به تو اعتقاد دارم و توانایی‌هایت را می‌دانم. تو هم باید تلاشت را بیشتر کنی و از این پس هر بازیکنی آماده‌تر باشد راهی میدان خواهد شد.»

منبع:وبسایت نود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *