جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
کی روش:

برنامه ویژه ای برای دیدارباکره جنوبی داریم

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب: 541491
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: عملکرد کره جنوبی را بررسی کردیم و برنامه ویژه ای برای دیدار با این تیم داریم.
برنامه ویژه ای برای دیدارباکره جنوبی داریم
به گزارش جهان نيوز، کارلوس کی روش درباره بازی با کره جنوبی اظهار کرد: مسائل تیم ملی به خوبی پیش می رود و عملکرد بازیکنان را آنالیز می کنیم تا بهترین ها را برای تیم ملی را انتخاب کنیم. 
او ادامه داد: عملکرد کره جنوبی را به طور کلی و جزیی بررسی می کنیم و برنامه ویژه ای برای این بازی داریم. مربی تیم کره جنوبی تغییر کرده  است و آنها با نگرش متفاوت مقابل ما ظاهر می شوند. به هر حال آماده رویارویی با کره جنوبی هستیم و مشکلی در این باره وجود ندارد. 
کی روش تصریح کرد: به طور حتم کسب بهترین نتیجه را مقابل کره جنوبی در نظر داریم و برای هدف خود تمام تلاش خود را به کار می گیریم. 
سرمربی تیم ملی درباره احتمال تغییر ترکیب تیم ملی بیان کرد: همیشه این امکان وجود دارد که نفرات تیم ملی تغییر کنند. اما باید این موضوع را در نظر بگیریم که شاکله اصلی تیم تمرینات زیادی انجام دادند و ما باید ترکیب اصلی خود را حفظ کنیم. ما باید از بازیکنان باتجربه بین المللی در ترکیب تیم ملی استفاده کنیم. 
او درباره اینکه لژیونرها در کره جنوبی به ترکیب تیم ملی اضافه می شوند، بیان کرد: منطقی به نظر نمی رسد که لژیونرها به تهران بیایند و بعد همراه سایر بازیکنان راهی کره جنوبی شوند. براین اساس آنها در کره جنوبی به تیم ملحق می شوند و با 24 بازیکن راهی کره جنوبی می شویم.
کی روش درباره اینکه بازیهای تدارکاتی برای تیم ملی در نظر گرفته است یا نه! اظهار کرد: بله با دو گزینه به صورت جدی مذاکره کردیم و بازی با روسیه هم قطعی شده است. همچنین انتخاب هایی برای بازی تدارکاتی  هم در فروردین ماه در نظر گرفتیم که امیدوارم اتفاقات خوبی رخ بدهد.
سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان درباره اینکه آلمانی ها مانع برگزاری بازی با لهستان شدند،  خاطر نشان کرد:   ما مذاکره ای با مسئولان فدراسیون فوتبال لهستان نداشتیم و موضوع ناراحتی آلمانی ها صحت ندارد. 

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *