پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
رسول نجفیان:

به روح بلند شهید محسن حججی درود می‌فرستم

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 541440
بازیگر زیر سقف دودی گفت: گروهگ تروریستی داعش دست پرورده رژیم اشغالگر قدس است. این رژیم منحوس سالها تلاش کرده تا برای ایران مشکل ایجاد کند و خوشبختانه شاهد بودیم که هیچگاه نتوانسته کوچکترین پیروزی کسب کند.
به روح بلند شهید محسن حججی درود می‌فرستم
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، رسول نجفیان بازیگر و مجری سینما و تلویزیون  با اشاره نفرت عمومی جهانیان از گروهک ترورسیتی داعش و رژیم اشغالگر قدس گفت: دشمنان همواره نشانه داده‌اند که قصد بر هم زدن امنیت خاورمیانه را دارند و در سالهای گذشته با تمرکز روی سوریه سعی داشتند به شیعیان و ایرانیان فشار وارد کنند اما وحدت، همدلی و انسجام مردم ایران در این صحنه باعث شد تا هیچ وقت به فکر حضور در ایران نیفتند و همواره در برابر ایرانیان شکست را تجربه کنند.

وی رژیم صهیونیستی را عامل اصلی تمام مشکلات منطقه دانست و افزود: گروهگ تروریستی داعش زاییده و دست پرورده رژیم اشغالگر قدس است. این رژیم منحوس سالها تلاش کرده تا برای ایران مشکل ایجاد کند و خوشبختانه شاهد بودیم که هیچگاه نتوانسته کوچکترین پیروزی کسب کند.

بازیگر زیر سقف دودی در همین راستا ادامه داد: صهیونیست‌ها در ابتدا سعی کردند بین شیعه و سنی اختلاف بیندازند اما با وحدت این مذاهب روبرو شدند. زیرا شما وقتی در مناطق سنی نشین بروید می‌بینید که در آن مناطق شیعه و سنی باهمدلی کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و حتی در بینشان ازدواج صورت می‌گیرد و مشکلی در میانشان نیست.وی داعش را محکوم به نابودی اعلام کرد و ادامه داد: حضور داعش و گروهک‌های جنگ افروز تروریستی هم از دیگر تلاش‌های نافرجام رژیم صهیونیستی است. در اینجا لازم بود که قدرتی حاضر شده و به آنها درسی درست داده و از منطقه خارجشان کند. همین جاست که اهمیت حضور مدافعان حرم به اثبات می‌رسد.

بازیگر سریال "از یادها رفته" با اشاره به شهادت مظلومانه "محسن حججی" تاکید کرد: من به تمامی مردان و زنانی که در این راه جهاد می‌کنند افتخار می‌کنم و به روح بلند تمامی شهدای بزرگوار حرم و الاخصوص "محسن حججی" درود می‎‌فرستم.

وی از آماده‌سازی کلیپی برای شهدای حرم خبر داد و افزود: به تازگی نماهنگی به همین مناسبت برای مدافعان و شهدای عظیم‌الشان حرم را با بودجه شخصی خواهم ساخت و امیدوارم بتوانم به زودی آن را ارائه کنم.نجفیان امنیت این روزهای ایران را مدیون مدافعان حرم دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک اگر مدافعین حرم نبودند داعش به داخل کشور راه پیدا می‌کرد و ما تمام امنیت این روزهای خود را مدیون این جهادگران خستگی‌ناپذیر هستیم. اگر  به آسودگی زندگی می‌کنیم، همه و همه به خاطر جانفشانی مدافعان حرم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *