چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
صباغیان در مخالفت با کلیات کابینه دوازدهم:

وزرای‌پیشنهادی‌سنخیتی‌با اهداف‌برنامه‌ششم‌ندارند

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 541383
نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: وزرای پیشنهادی سنخیتی با اهداف برنامه ششم ندارند.
وزرای‌پیشنهادی‌سنخیتی‌با اهداف‌برنامه‌ششم‌ندارند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ صباغیان نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 24 مرداد) و در مخالفت با  کلیات کابینه پیشنهادی دولت دوازدهم در سخنانی گفت: عقلانی بودن و مشی اعتدالی و نیز مبارزه با فساد جزو برنامه‌های دولت دوازدهم است که آقای روحانی اینها را به خوبی مطرح کردند.
وی افزود: به نظر می‌رسد که کابینه دوازدهم آرمانی تعریف شده و عملی نیست. باید مشخص شود که ما در برنامه‌ها کجا هستیم و قرار است در 4 سال آینده به کجا برسیم؟
صباغیان با بیان اینکه در کابینه دوازدهم به اهداف برنامه ششم توسعه کمتر توجه شده است اظهار داشت: وزرای پیشنهادی خیلی سنخیتی با اهداف برنامه ششم توسعه ندارند. کشور با رکود، بیکاری و تورم روبروست که باید این مسائل حل شود و ببینیم که در4 سال اینده در این حوزه‌ها به کجا رسیده‌ایم.
وی افزود: باید مشخص شود که تا 4 سال آینده صندوق‌های بازنشستگی، بانک‌ها و نظام بانکی کشور و نیز آمایش سرزمینی در کجا قرار دارد و قرار است امروز به کجا برسیم.
وی ادامه داد: مردم خواهان این هستند که نظارت بر جلوگیری از قاچاق کالا را ببینند و بر آن نظارت داشته باشند.
وی همچنین با انتقاد از وضعیت قراردادهای سفید امضا برای کارگران از سوی کارفرمایان تصریح کرد: امروز کارگران قراردادهای سفید امضا می‌کنند که این روش‌ها باید اصلاح شود.
نماینده مردم مهریز در مجلس خطاب به روحانی گفت: آقای روحانی! حقوق شهروندی با الفاظ قشنگ محقق نمی‌شود. به صرف کلمات و جملات زیبا قرار نیست که اتفاقی در این حوزه بیفتد. اتفاقا این حرف‌ها گمراه‌کننده هم هست.
صباغیان اضافه کرد: اگر قانون مدیریت واحد شهری به درستی اجرا شود، خود به خود عدالت در کشور اجرا می‌شود و مردم می‌توانند بر امور نظارت کنند.
وی سرمنشاء مفاسد در کشور را به واسطه رانت‌های اطلاعاتی دانست و تصریح کرد: این رانت‌ها نمی‌گذارند که بخش خصوصی در اقتصاد کشور سهمی داشته و رشد کنند.
وی همچنین از رئیس جمهور خواست که احزاب را در فضای عملی و نه در شعار و حرف تقویت کند.
وی ادامه داد: باید لیستی از شرکت‌هایی که فرار مالیاتی دارند تهیه و مشخص شود که چه شرکت‌هایی فرار مالیاتی دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *