جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
گزارش سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک از بانوی طلایی تیراندازی ایران

۳ موردی که درباره ساره جوانمردی نمی‌دانید!

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 541379
کمیته بین‌المللی پارالمپیک گزارشی را روی خروجی سایت خود قرار داده که در آن به 3 موردی می‌پردازد که ساره جوانمردی تا به حال در خصوص آن حرفی به میان نیاورده است.
۳ موردی که درباره ساره جوانمردی نمی‌دانید!
به گزارش جهان نيوز به نقل ازفارس، ساره جوانمردی نخستین زن ایرانی است که در رقابت‌های پاراتیراندازی پارالمپیک موفق به کسب مدال طلا شده است.

این بانوی 32 ساله در ماده P2 (تپانچه بادی 10 متر) و P4 (تپانچه 50 متر میکس) در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو موفق به کسب مدال طلا شد. وی در خصوص دلایل موفقیتش چنین می‌گوید:

1- بیشترین کاری که دوست دارم در اوقات فراغتم انجام دهم این است که مطالعه کنم؛ سعی می‌کنم تا حد ممکن کتاب بخوانم. احساس می‌کنم خواندن به من کمک می‌کند تمرکزم بالا برود. در هر وضعیتی علاوه بر تیراندازی، کتاب هم می‌خوانم. کتابخوانی همچنین سبب می‌شود از میزان استرس و فشارم کم شود. دانستن اخباری که پیرامون شما می‌گذرد می‌تواند این نتیجه را در بر داشته باشد که گاهی اوقات بر مشکلات فائق آیید.

2- من متوجه برخی از عادت‌هایم هنگام انجام رقابت شده‌ام. به عنوان مثال به طور منظم توقف می‌کنم تا آب بیشتری بنوشم. همچنین غالبا اسلحه و تجهیزات خود را بررسی می‌کنم. نباید فراموش کنیم که آماده بودن تجهیزات عامل مهمی در موفق بودن شما است.
3- شعاری که من سعی کرده‌ام در زندگی و تیراندازی به کار گیرم این است که برای بهترین بودن تلاش می‌کنم.
 
  •  
     
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *