چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۳
۵

تیراندازی در اردبیل؛ ۲ برادر کشته شدند +عکس

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۵
کد مطلب: 541270
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: دو برادر در سه‌راهی انزاب اردبیل توسط شخص یا اشخاصی ناشناس با سلاح گرم به قتل رسیدند.
تیراندازی در اردبیل؛ ۲ برادر کشته شدند +عکس
به گزارش جهان نيوز؛ سید ناصر عتباتی در حاشیه بررسی صحنه جرم اظهار داشت: براساس گزارش‌های دریافتی مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در سه‌راهی انزاب اردبیل بلافاصله نیروهای مربوطه به محل اعزام شده و در حال بررسی در محل حادثه هستیم.
وی افزود: مقتولین این حادثه که دو برادر متولد سال‌های ۶۹ و۷۲ هستند با اسلحه گرم در مقابل منزل شخصی خودشان به قتل رسیده‌اند و بررسی‌ها در این زمینه در حال انجام است.

عتباتی تصریح کرد: قاتل یا قاتلین این حادثه بعد از قتل این دو برادر از محل متواری شده‌اند که تحقیقات برای شناسایی این افراد در محل در حال انجام است.
دادستان عمومی و انقلاب  اردبیل بیان کرد: تیم بررسی صحنه جرم در حال حاضر در محل حاضر شده و ابعاد و شواهد مختلف این حادثه را بررسی می‌کنند.

عتباتی با بیان اینکه نظارت‌ها و بررسی‌های لازم در محل با حضور شخص دادستان ادامه دارد، گفت: بعد از بررسی‌های لازم در زمینه این حادثه اطلاع‌رسانی‌های تکمیلی انجام خواهد شد.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Mohamad
Iran, Islamic Republic of
داره مثل تگزاس میشه
Iran, Islamic Republic of
عزیزم سالانه نهایت سه تا از این حوادث رخ میده ولی بزرگش میکنن بنا به دلایلی!!!!
Iran, Islamic Republic of
روحانی مچکریم
Iran, Islamic Republic of
به روحانی چه ربطی داره ؟ شمام همیشه دنبال آب گل آلود میگردید جمع کنید دیگه ملت خسته شدن از دستتون
Iran, Islamic Republic of
ربط داره دادا
ربط داره.