سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

کمک بلاعوض دولت به حادثه دیدگان سیل عجب­شیر

سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب: 541241
مصوبه دولت در خصوص اختصاص مبلغ چهار میلیارد و پانصد میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۵۰۰ر۴) ریال کمک بلاعوض به حادثه دیدگان سیل اخیر روستای چنار شهرستان عجب­شیر ابلاغ شد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران درجلسه ۲۵/ ۴/ ۱۳۹۶ به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

۱- مبلغ چهار میلیارد و پانصد میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۵۰۰ر۴) ریال کمک بلاعوض به صورت هزینه ­ی از محل منابع ماده (۱۲) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور، موضوع بند (م) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) - مصوب ۱۳۹۳-، برای احداث (۱۵) واحد مسکونی به ازای هر واحد مبلغ سیصد میلیون (۰۰۰ر۰۰۰ر۳۰۰) ریال به خانوارهای بی­ سرپرست و یا خانوارهایی که سرپرست خود را در حادثه سیل اخیر روستای چنار شهرستان عجب­شیر در استان آذربایجان شرقی از دست داده ­اند، در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار می­گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

۲- بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف است ضمن نظارت فنی و اجرایی، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال نماید.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس ­جمهور این مصوبه را به وزارت کشور – وزارت امور اقتصادی و دارایی وزارت راه و شهرسازی – سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *